امام جمعه کرمانشاه: شناخت اسرائیل جزو کرامات امام خمینی (ره) بود

کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: هر چه می‌گذرد ما بیشتر به این حقیقت پی می‌بریم که امام خمینی در اواخر سال ۱۳۴۱ اسرائیل را معرفی کرد یعنی دوش به دوش حرکت انقلاب این رژیم نامشروع را هم معرفی می‌کرد و این جزو کرامات امام است که اینگونه رژیم صهیونیستی را شناخته بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در آیین توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در ورزشگاه امام خمینی کرمانشاه بیان داشت: امام از لحظه اول حرکت انقلابی خود اسرائیل را هجو کرد لذا به همه مسلیمن اعلام کرد که هر کس یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می برد.

وی افزود: همانگونه که امام خمینی (ره) اعلام می کرد که خطر اسرائیل از خطرهای بزرگ دنیای اسلام است، امروز می بینیم که کجا اسرائیل را درست کرده اند که دورتا دور آن نفت و گاز و مسلمان است و آنطور هم رفتار می کند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: همه مسلمانان موظف هستند تا آنجایی که دولت ها اجازه می دهند روز قدس را به عنوان یادگار امام خمینی (ره) و تاکید مقام معظم رهبری بزرگ بشمارند.

وی در ادامه کمک های مومنانه را در حقیقت خدمت به خداوند دانست و از همراهی مردم کرمانشاه در این کار خداپسندانه تجلیل کرد.

آیت الله علما افزود: حضرت علی(ع) بخشی از کارهایش کمک های مؤمنانه به محرومان آن روزگار بود، لذا ما هم باید در حد وسع و توان خود در این حرکت انسانی سهیم باشیم.

امام جمعه کرمانشاه: شناخت اسرائیل جزو کرامات امام خمینی (ره) بود

وی تصریح کرد: باید از آحاد مردم که در لبیک به ندای مقام معظم رهبری همراه بودند تشکر و تقدیر نماییم، چرا که ثبات جامعه با عدالت بهتر معنا می یابد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: دستورات اسلام بر اساس مصلحت مردم است، چون خداوند متعال مصلحت ما را بهتر از خودمان تشخیص می دهد، لذا از مردم عزیز دعوت می کنم دستورات دینی را در ماه مبارک رمضان مورد توجه و نظر قرار دهند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی خبر داد و گفت: این بسته‌ها مناسبت ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع می‌شود و ارزش هر بسته حدود یک میلیون تومان است.

سردار «بهمن ریحانی» بیان داشت: در سنوات گذشته بیش از ۸۰۰ هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کرده ایم که اگر میانگین هر بسته را ۵۰۰ هزار تومان در نظر بگیریم رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha