۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85080215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروانه استاندارد اجباری هشت واحد تولیدی زنجان تعلیق و ابطال شد

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: طبق تصمیم گیری کمیته علائم این اداره، پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری هشت واحد تولیدی استان تعلیق و ابطال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر کاظمی روز سه شنبه در اولین جلسه کمیته علائم استان، افزود: پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری این تعداد واحد تولیدی به دلایل بی اعتبار بودن پروانه، توقف خط تولید و کسب امتیاز منفی، تعلیق و ابطال شد.

وی اضافه کرد: پروانه کاربرد علامت استاندارد ۲ واحد تولیدی نیز پس از رفع نواقص محصولات تولیدی رفع تعلیق و تمدید شد.

کاظمی افزود: همچنین پس از بررسی مدارک و مستندات با ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری واحدهای تولیدی فرآورده های حوله کاغذی، کاغذ توالت و دستمال کاغذی، لوسین به فارسی و لاتین، قیر برای فرآورده های قیر راهسازی و قیر کندگیر راهسازی و ماسه شویی برای فرآورده سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن آماده موافقت شد.

این مسوول ادامه داد: استانداردسازی و ارتقای کیفیت یک خواسته به حق است و مردم حق دارند که در این زمینه تقاضا داشته باشند.

وی گفت: اداره کل استاندارد استان نیز در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید داخل و مساعدت های لازم برای ارتقای کیفی فرآورده های تولیدی تاکید و تلاش دارد.

پیش از این در اول اسفند سال گذشته نیز طبق تصمیم گیری کمیته علائم این اداره، پروانه کاربرد علامت استاندارد ۱۱ واحد تولیدی استان تعلیق و ابطال شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha