۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85080232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز قدس بهترین فرصت برای تبیین ابعاد جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

ورامین - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: روز جهانی قدس بهترین زمان برای تبیین ابعاد مختلف جنایات رژیم اشغالگر قدس است تا نسل جوان و آینده ساز ایران با این غده سرطانی به خوبی آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه‌شنبه در جلسه مشترک با جوانان ورامینی که به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس و در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با درک صحیح از شرایط جهان اسلام و لزوم دفاع از مردم مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: شاهدیم که عظمت این روز به جایی رسیده که در یکصد کشور جهان، مسلمانان و آزادیخواهان جهان فریاد مظلومیت مردم فلسطین و دفاع از آنان را سر می‌دهند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس استان تهران افزود: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام، مسلمانان باید همواره با ظلم و ستم مبارزه و از مظلومان دفاع کنند، امروز اسراییل دشمن اصلی انقلاب اسلامی و تمام ارزش‌های اخلاقی است.

محمودی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد شبهه در ذهن جوانان گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و حامیان اصلی تروریست و اسرائیل جنایتکار، تلاش دارند تا با ایجاد شبهه بین جوانان، این باور غلط را رواج دهند که لزومی به حمایت ایران از فلسطین وجود ندارد در حالی که این ایران است که در مبارزه با رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی مردم ایران نقش آفرینی می‌کند.

این مسئول با دعوت از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برای جهانیان این پیام را منتقل می‌کند که مردم ایران هیج گاه در برابر ظلم و ستم سر خم نمی‌کنند و با حضور خود، به مظلومان و آزادیخواهان جهان امید می‌دهند.

محمودی تصریح کرد: امروز دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید مسائل و مشکلات مختلف را مطالبه کنند اما بدانند این انقلاب به آسانی به دست نیامده و دشمنان بی‌شماری دارد و باید برای حراست و حفاظت از آن تلاش کنند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با درایت امام راحل به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است و راهپیمایی این روز امسال روز جمعه ۲۵ فروردین در مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha