روز قدس فرصت انسجام جهانی و صف آرایی  مسلمانان در برابر ظلم است

کرج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اعلام کرد: روز قدس، روز استقامت، عدالت‌خواهی و اتحاد دنیای اسلام و روز انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و بلکه همه مستضعفان در برابر ظلم‌ها، تجاوزها و خون ریزی‌های رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی و استکبار جهانی است.

به گزارش ایرنا، سعید جابری انصاری روز سه شنبه در آستانه روز جهانی قدس افزود: پیام روشن روز جهانی قدس، به عنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) این است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرت‌های استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.

وی اظهار کرد: به فضل الهی امسال روز جهانی قدس را متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد و شعار امسال "فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی" است.

وی گفت: روز جهانی قدس همزمان با شب های قدر برگزار می شود و ان شاءالله خیر و برکت مضاعفی هم خواهد داشت.

جابری تصریح کرد: این روز، فرصت مغتنمی است که همه انسان های صلح طلب با مشت هایی گره کرده حقیقت های کتمان شده حقوق بشر در فلسطین را فریاد زنند تا مرحمی بر دردهای بی پایان زنان و کودکان بی پناه فلسطین باشد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: تمامی انسان های آزاده به ویژه اصحاب فهیم فرهنگ و هنر و رسانه البرز، با شرکت در همایش میلیونی بصیرت،غیرت و ولایت مداری در روز قدس، وحدت مسلمانان را به تصویر خواهند کشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha