۹۷ تن اقلام غیربهداشتی دامی در یک واحد تولیدی غیرمجاز قرچک کشف شد

قرچک- ایرنا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با کشف ۹۷ هزار کیلوگرم آلایش و اقلام غیربهداشتی دامی، یک واحد کارگاه تولیدی غیرمجاز در قرچک پلمب شد.

به گزارش ایرنا از خبر مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی روز سه‌شنبه بااعلام این خبر اظهارداشت: در پی اخبار واصله مبنی بر تولید و عرضه اقلام غیر بهداشتی دامی در یک کارگاه تولیدی در یکی از گاوداری‌های روستای داودآباد قرچک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی داوود آباد قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر و بررسی صحت و سقم موضوع ، با هماهنگی قضائی مکان مورد نظر را مورد بازرسی قرار داده و ۹۷ هزار کیلو گرم اقلام غیربهداشتی شامل پودر استخوان به وزن ۵۰ تن ، پودر کربنات به وزن ۶ تن ، اوره سنگ شده به میزان تقریبی ۲۵۰ گونی ۵۰ کیلویی ، استخوان دام به وزن ۳ تن ، سبوس برنج به وزن ۴ تن ، پودر کربنات به وزن ۱۱ تن و سنگ کربنات داخل گونی آرد به میزان تقریبی ۷۰ کیسه ۵۰ کیلویی که جهت استفاده و مصرف به عنوان خوراک دام و تهیه پودر ژلاتین مورد استفاده قرار می گرفت کشف شد.

رئیس پلیس شرق استان تهران گفت: بر اساس اظهار نظر کارشناسان اداره صمت و جهاد کشاورزی ارزش اقلام مکشوفه ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و کارگاه نیز پلمب شد.

۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در قرچک کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: ۶ هزار عدد دستمال جادوئی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد در قرچک کشف شد.

سرهنگ یداله طهماسیان اظهار داشت: برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی در خیابان محمد آباد قرچک اقدام به احتکار کلای قاچاق نموده، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی قرار گرفت .

وی ادامه داد : ماموران پس از شناسایی متهم و بررسی محل احتکار کلای قاچاق و صحت و سقم موضوع با مقام قضایی هماهنگی های لازم صورت و با انجام عملیات پلیسی نسبت به دستگیری متهم اقدام و تعداد ۶ هزار عدد دستمال جادوئی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده به صراحت به جرم خود اعتراف که پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی شد .

قاتل فراری در قرچک دستگیر شد
طهماسیان همچنین از دستگیری یک قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: برابر اعلام مرکز پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل واقع در زیبا شهر و محله منبع آب، عوامل گشت کلانتری ۱۲ سریعا به محل اعزام شده و معلوم گردید که ۲ نفر جوان ۲۶ ساله به هویت های معلوم با یکدیگر درگیر و با چاقو یکدیگر را از ناحیه های دست و قلب و ریه زخمی می نمایند.

وی ادامه داد : در این درگیری یکی از افراد که از ناحیه قلب و ریه دچار جراحت شده بود توسط اورژانس به بیمارستان منتقل گردیده بود که به علت شدت جراحت وارده فوت می نماید و قاتل پس از اطلاع از قتل انجام داده سریعا از محل متواری می گردد .

فرمانئده انتظامی قرچک افزود: ماموران انتظامی قرچک با حضور به موقع و هماهنگی با مقام قضائی و پیگیری های صورت گرفته قاتل را کمتر از ۲ ساعت در تهران بزرگ دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند .
این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل در تحقیقات به عمل آمده به قتل اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و سپس روانه زندان خورین شد.
سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار حرفه ای با ۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و یک نفر مالخر توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
وی افزود: در پی گزارشات ۱۱۰ مبنی بر سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرچک قرار گرفت.

وی ادامه داد : طی بررسی و تحقیقات صورت گرفته در خصوص سرقت های رخ داده ، عوامل پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سارقان سابقه دار و حرفه ای شدند که طی هماهنگی با مقام قضایی با انجام یک عملیات غافلگیرانه سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو به همراه مالخر آن با هویت های معلوم دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان قرچک دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان داشت : سارقان و مالخر دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند که پس مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده توسط ماموران پلیس آگاهی به ۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو معترف شدند که در این راستا پرونده پس از تحقیقات تکمیلی به همراه هر ۳ نفر متهم با هویت های معلوم تحویل مراجع قضایی و در نهایت روانه زندان شدند .

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha