تاکید امام جمعه مروست بر برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس

یزد- ایرنا- امام جمعه مروست گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به دلیل جنایات جدید رژیم صهیونیستی غاصب در فلسطین و قدس شریف باید باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس در مروست با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است و فلسطین پاره تن اسلام است افزود: روز قدس در جهان اسلام و بین ملت‌های جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با قدردانی از آحاد مردم و مسئولان شهرستان که در برنامه‌های مختلف حضور برجسته دارند ادامه داد: امسال با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز باشکوه‌تر از هر سال و حتی بیشتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان مروست اضافه کرد: همه مسلمانان به عنوان وظیفه دینی و شرعی و سیاسی خود روز قدس را گرامی بدارند و با شرکت در راهپیمایی این روز جنایت‌های این رژیم و غده سرطانی که هر روز بیشتر می‌شود را محکوم خواهند کرد.

همچنین علی قانع مسئول برگزاری ستاد مراسمات شهرستان مروست ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در کلیه روستاهای ۲ بخش مرکزی و ایثار شهرستان مروست بطور مجزا با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان باشکوه برگزار می‌شود.

همچنین علی توانگر معاون فرماندار مروست، فضاسازی ادارات و نصب پوستر و ارسال پیامک دعوت به جامعه هدف هر اداره را خواستار شد و بر اطلاع رسانی مناسب و فعالیت قوی روابط عمومی ادارات و هماهنگی با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان، تیم‌های اورژانس و اورژانس اجتماعی هم در مسیر راهپیمایی مستقر هستند از همه اقشار مختلف مردم بویژه ورزشکاران، بسیجیان، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

راهپیمایی روز قدس شهرستان مروست ساعت ۱۱ صبح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از چهار راه شهدا به سمت میعادگاه نماز جمعه (حسینیه بزرگ مروست) برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha