فرماندار ابرکوه: روز قدس، روز شکست اهداف اسرائیل غاصب است

یزد - ایرنا- فرماندار ابرکوه گفت: راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، روز شکست اهداف دنیای استکباری و رژیم اسرائیل غاصب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد هادی زارع زاده شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه افزود: مردم باید در صفی واحد همگام با امت اسلام و مردم قهرمان ایران خیلی پرشور و بهتر از سنوات گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

وی به اهمیت روز جهانی قدس و نقش مردم در این راهپیمایی، به خصوص در سال‌ جاری اشاره کرد و ادامه داد: مردم ولایتمدار و مومن ابرکوه با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و ضمن اعلام حمایت دوباره خود از مردم فلسطین، خشم و انزجار خود را از دشمنان و غاصبان رژیم صهیونیستی ابراز می‌دارند.

این مسوول خاطرنشان کرد: یکی از ابعاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری آن است که آحاد مردم در این عرصه مهم که چشم جهانیان و مردم فلسطین به آن دوخته شده مشارکتی انقلابی داشته باشند و موجب خنثی شدن اهداف رژیم جعلی اسرائیل شوند.

زارع زاده ادامه داد: نهادهای فرهنگی و اجتماعی در کنار مردم و مسوولان و رسانه‌های گروهی باید برای تبیین ابعاد مبارزه مردم فلسطین و انتفاضه بیش از گذشته در این شهرستان اقدام مناسب داشته باشند و همه ماموریت ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، از مهمترین مصوبات جلسه شورای اداری ابرکوه می‌توان به گزارش ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان، کاهش حداکثری تصادفات در مسیرهای ارتباطی حادثه خیز، برگزاری مراسم شکوهمند راهپیمایی روز قدس و ارایه برنامه ادارات در سال ۱۴۰۲ همراه با زمان بندی آن اشاره کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه، ۲۵ فروردین ماه جاری از مسیرهای تعیین شده به محل برگزاری نماز جمعه این شهرستان و در برخی مناطق روستایی ابرکوه برگزار می‌شود.

ابرکوه با جمعیت ۵۵ هزار نفری خود در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha