۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۱۹
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85080527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: جبران عقب‌ماندگی گلستان اولویت دولت سیزدهم است

گرگان - ایرنا  - استاندار گلستان گفت: جبران عقب‌ماندگی در بخش مختلف استان جزو برنامه مهم مسوولان دستگاه‌ها در دولت سیزدهم بوده و با جدیت رفع آنها پیگیری و اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه سه‌شنبه‌شب در نشست با خانواده شهدای مدافع حرم استان، افزود: امیدوارم به برکت خون شهدا در دستیابی به اهداف توسعه استان، موفق‌ عمل کنیم.

وی از خانواده معظم شهدا به عنوان اسوه و الگو در جامعه نام برد و گفت: از اینکه در خدمت شما و در محفل شهدا هستم، خدا را شاکریم.

استاندار: جبران عقب ماندگی گلستان اولویت دولت سیزدهم است
وی خاطرنشان کرد: اگر ما (مسوولان) در انجام وظایف خود در ارائه خدمات به مردم، دچار نقصان هستیم، از شهدا عذرخواهی می‌کنیم.

زنگانه افزود: از خانواده معظم شهدا برای رفع چالش‌ها به ویژه بخش اقتصادی کشور که مورد تاکید رهبر معظم اتقلاب است، می‌خواهیم مسوولان دستگاه‌ها را دعا کنند.

وی همچنین بر پیگیری مطالبات خانواده معظم شهدا در حوزه‌های مختلف به ویژه فرهنگی در استان تاکید کرد.

"غلامعلی تولی،‌ سیداحسان حاجی‌حتم‌لو، قاسم غریب، سیدمحمدحسین میردوستی، اسماعیل زاهدپور، قاسم تیموری، علیرضا صفرپورجاجرمی، افشین زورقی‌بحری، صادق شیبک، قربان نجفی، جواد سنجه‌ولی، یدالله ترمیمی، مهدی شکوری، محمدرضا شیبانی‌مجد، احمد غلامی، مصطفی خوش‌محمدی، حجت‌الله نوچمنی، سیدرضا حسینی و مقداد مهقانی‌جعفرآباد"، شهدای مدافع حرم استان گلستان هستند که در دفاع از آستان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جبهه‌های مقاومت و نبرد با نیروهای تکفیری و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

مطابق داده‌ دستگاه‌های مرتبط در گلستان، نزدیک به ۳۳ هزار رزمنده از این استان در جنگ تحمیلی شرکت داشتند و نیز این استان شمالی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس چهار هزار شهید تقدیم کرده و افزون بر این ۱۳ هزار جانباز و هزار و ۱۷۸ آزاده دارد و همچنین هم اکنون پیکر پاک و مطهر ۱۴۰ تن از شهدای گمنام در ۵۴ نقطه گلستان در خاک استان حضور دارند و ۲۲۰ شهید گلستان در حال حاضر مفقودالاثر و جاویدالاثر هستند.

گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha