۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۴۲
کد خبر: 85080571
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهروندان قرچکی کنار پیکر شهید گمنام احیا شب دوم قدر را برگزار کردند+ فیلم

قرچک - ایرنا - همزمان با دومین شب از لیالی قدر، شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)؛ مردم خداجو و شهید پرور شهرستان قرچک، میزبان پیکر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و شب قدر را در جوار پیکر این شهید سرافراز با دعا و نیایش سپری کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بامداد روز چهارشنبه، سالروز شهادت امام اول شیعیان جهان حضرت علی (ع) مسجد جامع قرچک شاهد حضور پرشور مردمی بود که هر یک با نیتی رو به درگاه خداوند متعال آورده بودند تا خواسته خود را در دومین شب قدر با خالق خویش در میان گذارند و حاجت خود را از خداوند به واسطه ائمه اطهار و معصومین طلب کنند.

اینجا همه دست ها به آسمان برده‌اند، زن و مرد، کودک و خردسال، پیر و جوان از هر قشر و قومیت، برادران و خواهران افغانستانی نیز در کنار هموطنان ایرانی ندای "اَلغَوث اَلغَوث خَلِصنا مِنَ النّارِ یارَب" سر می دهند تا شاید که حتما خداوند متعال قلم عفو بر گناهان آنان بکشد.

مردم شهرستان قرچک امشب میزبان پیکر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بودند تا علاوه بر ۱۴ معصوم، خداوند را به حق این شهید قسم یاد کنند تا تقدیر آنان را در سال پیش رو، به بهترین نحو رقم بزنند و بهترین اتفاقات برای آنان و دیگر هموطنان ایران اسلامی رخ دهد.

مشب بانوان قرچکی همه خواهران و مادران این شهید شده و با در بر گرفتن تابوت شهید، در غم مظلومیت شهدای ایران اسلامی اشک ریختند و قسم یاد کردند به حرمت خون شهدا از حجاب و عفاف خود حراست کنند.

دیگر مردم قرچک که این روزها عزادار شهادت میلاد حیدری، شهید مدافع حرمی که توسط نیروهای رژیم ا شغالگر قدس در کشور سوریه به شهادت رسید به سر می‌برند، در جوار پیکر این شهید سرافراز به عزاداری پرداخته و بر ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تأکید کردند.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha