اسدی: اگر امکانات فراهم شود روی ۲ مدال بازی‌های آسیایی می‌توان حساب کرد+ فیلم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: با فراهم شدن تمامی امکانات و تجهیزاتی که لازم است می‌توان روی ۲ مدال بازی‌های آسیایی حساب کرد.

رسول اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سئوال که حضور رکاب‌زنان کشورمان در بازی‌های آسیایی با چه نتایجی همراه خواهد بود، تاکید کرد: مسابقاتی در ازبکستان برگزار می‌شود که اکثر نفرات تیم ملی در ترکیب مس‌سونگون راهی این رویداد خواهند شد تا در ۲ مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: بعد از حضور رکاب‌زنان کشورمان در ازبکستان، مسابقات مختلفی در بخش جاده به صورت رنکینگ را خواهیم داشت و در نهایت باید در قهرمانی جاده و پیست آسیا که در کشورهای تایلند و مالزی برگزار می‌شود هم شرکت کنیم که برآورد همه آنها، زمینه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی خواهد بود.

او در خصوص اینکه با افزایش هزینه‌ها چه مشکلاتی برای تهیه تجهیزات خواهد داشت، تاکید کرد: بدون شک این مشکلات در چنین شرایطی افزایش خواهد یافت، در حال رایزنی با چند اسپانسر خارجی هستیم تا این مساله را مدیریت کنیم. به غیر از این باید در پروسه و کوران مسابقات باشیم و اگر همه این مسایل به خوبی طی شود می‌توان روی ۲ مدال در بازی‌های آسیایی حساب کرد اما این مساله نیازمند طی شدن کامل برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم.

اسدی خاطر نشان کرد: متاسفانه بخش بیشتر مشکلات ما به تجهیزات و حضور در رویدادهای مختلف باز می گردد البته برای ما بدهی‌های بسیاری به عنوان میراث باقی گذاشته‌اند که باید این مساله را هم مدیریت کنیم و امیدوارم بتوانیم در هانگ‌ژو تیم خوبی را روانه میدان کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha