۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1571
کد خبر: 85080751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه :کهگیلویه و بویراحمد در روز قدس حماسه ای دیگر خلق می کند

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم با حضور حماسی در یوم الله ۲۲ دوم بهمن ماه نشان دادند که پیرو آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در روز جهانی قدس هم حماسه ای دیگر خلق می کنند.

آیت الله سید نصیر حسینی در نشست آخرین هماهنگی های راهپیمایی روز قدس با قدردانی از حضور حماسی مردم در همه مناسبت‌ها ،افزود: حضور مردم در مناسبت‌های مختلف دارای اهمیت فراوانی است چرا که توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

وی تصریح کرد اگرچه مردم با اهمیت بالای روز قدس آشنا هستند اما باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار سطح هوشیاری مردم را در خصوص روز جهانی قدس بالا برد.

حسینی تاکید کرد دستگاه های متولی باید اقدامات لازم به ویژه امکانات مورد نیاز برای رفت و آمد مردم را در این روز فراهم کنند .
نماینده ولی فقیه در استان از برخی مسئولان که در نشست های فرهنگی حضور پیدا نمی کنند گلایه کرد و گفت: در شرایط کنونی مهمترین مسئله جامعه موضوع فرهنگ بوده که قدرت آفرین است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری هم در این نشست گفت: مردم استان همیشه با حضور در صحنه های مختلف حمایت خود را از نظام اسلامی نشان داده اند و ما باید زمینه حضور آن‌ها را در مناسبت های مختلف به خوبی فراهم کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در استان را شامل تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، برگزاری شب شعر، تولید محتوا در شبکه ملی شاد، انتشار گزیده بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد قدس و فلسطین در فضای مجازی، تهیه و پخش موشن گرافیک در شبکه‌های اجتماعی، پخش سرودهای مقاومت از مساجد و بقاع متبرکه، برافراشتن پرچم فلسطین در میادین، آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و توزیع پرچم فلسطین و پوستر با موضوع قدس بین مردم ذکر کرد.
حجت الاسلام سید جواد خاضع مسئول گفت: راهپیمایی روز قدس در یاسوج مرکز استان از ساعت ۱۰ صبح از میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی و مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha