۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85080758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰ پرس غذای گرم در شهرستان ایجرود زنجان توزیع شد

۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷
کد خبر: 85080758
۴۵۰ پرس غذای گرم در شهرستان ایجرود زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود گفت: همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در قالب پویش هلال رحمت ۴۵۰ پرس غذای گرم میان خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

بهنام حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ادامه اجرای پویش هلال رحمت با شعار "نوروز با نوع دوستی؛ رمضان با مهربانی"، ۴۵۰ پرس غذای گرم در میان خانواده‌های کم برخوردار هفت روستای شهرستان ایجرود توزیع شد.

وی، ارزش این تعداد غذای گرم توزیع شده را ۳۶۰ میلیون ریال و از محل کمک و حمایت های خیران بیان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود گفت: غذاهای گرم برای خانواده های کم برخودار در روستاهای باریکاب، ینگی کند سیدلر، ایچ، تله گرد، اوزان، چاپوق و بیدگینه توزیع شد.

حسنی اظهار داشت: پویش هلال رحمت با همکاری و مشارکت خیران و خانه های هلال کمیته امداد، خانه های هلال روستاهای ینگی کند سیدلر، اوزان و جوقین محقق شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود گفت: پیش از این نیز ۱۷۰ بسته‌ معیشتی در ۲ نوبت به ارزش یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال از محل کمک های خیران تهیه و توزیع شد.

وی یادآوری کرد: این بسته‌ها نیز در میان خانواده‌های کم برخوردار در روستاهای قارختلو، اوغولبیک سفلی، قره سعید، اینچه رهبری، قل قاتی، بهمن، چولجه قشلاق، چولجه صائین، پاشاچایی و قوریه توزیع شده بود.

نجاتگران ایجرود، سه مصدوم سانحه رانندگی را رهاسازی کردند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود گفت: نجاتگران شهرستان ایجرود سه مصدوم یک سانحه رانندگی را رهاسازی و تحویل اورژانس دادند.

حسنی افزود: شامگاه گذشته یک دستگاه پژو ۴۰۵ با خودروی پراید در کیلومتر سه جاده ایجرود به روستای جوقین شاخ به شاخ برخورد کردند.

وی گفت: با اعلام این سانحه رانندگی به ندای امداد، بلافاصه تیم عملیانی از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرستان ایجرود همراه با خودروی آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

حسنی تاکید کرد: رهاسازی راننده خودروی پراید و ۲ سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ بیش از یک ساعت طول کشید و هر سه نفر نیز به اورژانس تحویل داده شدند.

وی از هموطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک و حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha