۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85080825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی باران پراکنده برای استان بوشهر

۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85080825
پیش‌بینی باران پراکنده برای استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی از اواخر وقت امروز تا بامداد روز جمعه هفته جاری برای این استان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با تقویت سامانه بارشی در سطح استان و روی دریا، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تند باد لحظه‌ای به همراه گردوخاک دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: همچنین خلیج فارس نیز از امروز تا یکشنبه هفته آینده به شدت مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: پیش‌بینی شده از اواخر وقت امروز ارتفاع موج در خلیج فارس به بیش از ۲ تا ۲.۵ افزایش یابد که با این شرایط دریانوردان باید از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری همراه با وزش باد، طی ساعت‌هایی ابری و در برخی نقاط همراه با بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال غربی تا شمال شرقی، با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت و از امشب در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۴۵، مد دوم ساعت ۱۲:۴۱ و جزر دوم ساعت ۲۱:۱۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha