۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85080856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی دستفروشان و وانت بارها در حمیدیه به دستور دادستان

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه گفت: دستفروشان و وانت بارهای این شهرستان به منظور رفاه حال مردم و همچنین رعایت نظافت شهری، ساماندهی شدند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا، رضا علی نسب بیان کرد: باتوجه به بروز مشکلات ناشی از فعالیت دستفروشان و وانت های فروش میوه و سبزیجات در محدوده شهری حمیدیه که باعث زشت شدن چهره شهر و نیز نارضایتی شهروندان شده بود، برای تسریع در ساماندهی اینگونه مشاغل دستورهای قضایی صادر شد.

وی ادامه داد: به همین منظور، شهرداری حمیدیه با استقرار این فروشندگان در غرفه‌های بازارچه شهر و سایر محل‌های تعیین شده، اقدام به ساماندهی آنان کرد.

دادستان حمیدیه افزود: ساماندهی دستفروشان بدون مدت زمان معین و به صورت دائم انجام شده است و در زمان حاضر واحد اجراییات شهرداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی با هماهنگی دادسرای شهرستان در حال اجرای طرح ساماندهی دستفروشان هستند.

علی‌نسب اظهارکرد: بر اساس وظایف قانونی دادستان‌ها در نظارت بر صیانت از حقوق عامه، با کسانی که در صدد ایجاد بی‌نظمی و مزاحمت برای شهروندان باشند، قاطعانه برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کارگروه حقوق عامه در دادگستری خوزستان ایجاد شده که در این کارگروه مسائل و مشکلات در شهرستان باید توسط دادستان ها پیگیری شود.

شهرستان حمیدیه با جمعیت بیش از ۶۰ هزار نفر در غرب خوزستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha