۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۴
کد خبر: 85080878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همه آزادیخواهان جهان از مظلومیت قدس دفاع خواهند کرد

تهران- ایرنا- نماینده مردم آبادان گفت: مردم همه کشورهایی که روح انسان دوستی و آزادیخواهی دارند به صف حق طلبان روز قدس خواهند پیوست و از مظلومیت قدس و مردم فلسطین دفاع خواهند کرد.

سید محمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد اهمیت روز قدس با توجه به تحرکات اخیر در مسجد الاقصی گفت: روز قدس یک تاریخ و نماد فرهنگ حق علیه باطل و دفاع از انسانیت و مظلومیت است.

نماینده مردم آبادان اظهار داشت:روز قدس روز دفاع از سرزمین مظلوم و مبارزه با ظالمانی است که سالها با استفاده از تمام تجهیزات خود این سرزمین را اشغال کردند و دولت های اروپایی و آمریکا هم به استمرار این ظلم دامن زدند.

نامگذاری روز قدس از سوی بنیانگذار انقلاب در تاریخ ماندگار است

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) در تاریخ ماندگار شده است، بیان کرد: همه آزادیخواهان جهان به صورت خودجوش در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و مردمی که روح بیداری دارند هم حرکت ناجوانمرادنه صهیونیست ها در مسجد اقصی را محکوم می کنند.

وی با اشاره به سکوت نهادهای بین المللی در ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بیان داشت: سازمان های حقوق بشر کجای کار هستند که برای موضوع جزیی سال ها کشور ما را درگیر تبلیغات رسانه ای می کنند، اما با وجود این همه ظلم سال ها ساکت مانده اند و این رژیم هم هیچ پاسخی به نهادهای بین المللی نمی دهد.

نماینده مردم آبادان با بیان اینکه ما مکلف هستیم راهپیمایی روز قدس را پرشورتر از سال های گذشته برگزار کنیم، گفت: این فریضه برای ملت ایران نهادینه شده است و همه ملت‌های مسلمان وظیفه و تکلیف دارند که برای رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست ها متحد شوند.

روز قدس به یک پدیده بین المللی تبدیل شده است

مولوی تصریح کرد:با دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی در محور مقاومت و کمک به مردم فلسطین کشورهای بیدار اسلامی صف خود را از بیگانگان جدا می کنند و این پایداری و بیداری روز قدس را به پدیده بین المللی تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: کشورهای که روح انسان دوستی و آزادیخواهی دارند به صف حق طلبان روز قدس خواهند پیوست و از مظلومیت قدس و مردم فلسطین دفاع خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha