لمپارد: درِ صعود هنوز باز است/ بازیکنانم باید خودشان را باور کنند

تهران- ایرنا- سرمربی چلسی با وجود شکست در بازی رفت مقابل رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان معتقد است که شاگردانش می‌توانند در بازی برگشت یک شب ویژه را رقم بزنند و با جبران باخت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

به گزارش ایرنا، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیشب با برگزاری دو بازی به پایان رسید. در یکی از بازی‌های مهم دیشب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۲ بر صفر مقابل چلسی به برتری رسید.

لمپارد که در ۱۶ بازی اخیر خود به عنوان سرمربی در تمام رقابت‌ها در فصل جاری با اورتون و چلسی متحمل ۱۳ شکست شده است، پس از باخت در بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید، امیدوارانه به بازی برگشت نگاه کرد و گفت: هفته آینده اتفاقات خاصی در استمفوردبریج ممکن است رخ دهد و بازیکنانش می‌توانند نتیحه را تغییر دهند.

لمپارد: درِ صعود هنوز باز است/ بازیکنانم باید خودشان را باور کنند

چلسی در ۱۷ بازی گذشته موفق به پیروزی نشده است و این مسئله بازیکنان تیم را تحت فشار قرار داده است، لمپارد در این باره اظهار داشت: بعضی اوقات این اعتماد به نفس است که می‌تواند خیلی از چیزها را تغییر دهد.درِ صعود باز است. این به ما بستگی دارد که آن را باز کنیم. کمی کمبود باور وجود دارد. بازیکنان نمی‌دانند چقدر خوب هستند. مهارت‌ها و توانایی‌های خوبی دارند و بازی برگشت هفته آینده یک مبارزه بزرگ خواهد بود. ما باید مثبت‌تر باشیم. اگر این کار را انجام دهیم می‌توانیم به هدفمان برسیم، من در استمفوردبریچ چنین بازگشت‌هایی را تجربه کرده‌ام.

چلسی که در نیمه انتهایی جدول لیگ برتر قرار دارد، روز شنبه قبل از اینکه در اواسط هفته میزبان رئال باشد، در خانه مقابل برایتون رده هفتمی به میدان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha