۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85081301
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

آتش‌نشانی رشت در ۱۶ حادثه سقوط درخت و اطفاء حریق خدمت‌رسانی کرد

رشت - ایرنا - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: نیروهای این مجموعه در پی وزش بادهای گرم از عصر دیروز تا بامداد امروز پنجشنبه ۱۶ ماموریت در رابطه با سقوط درخت و اطفاء حریق انجام داد.

شهرام مومنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی این مدت نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت برای هشت مورد اطفا حریق در علفزارها اعزام شدند که با حضور به موقع نیروها آتش‌سوزی‌ها کامل اطفا شد و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به اعزام تیم های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در پی سقوط هشت اصله درخت در خیابان های مطهری، حاجی آباد و بلوار توحید رشت افزود: در این حوادث، یک اصله درخت بر روی خودروی در حال حرکت سقوط کرد که به سرنشینان آن آسیبی وارد نشد ضمن اینکه ۲ درخت بر روی مغازه و یک بانک سقوط کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه این حوادث خسارت جانی نداشت، بیان کرد: تعدادی از درختان در مسیر حاجی آباد رشت در وضعیت سقوط قرار داشتند که اقدامات لازم برای رفع خطر آنان انجام شد.

وی با اشاره به آماده باش ویژه نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی گیلان مبنی بر وزش باد گرم تا فردا "جمعه" در استان از مردم خواست تا احتیاط لازم انجام داده و از قرار دادن گلدان و اشیاء بر روی پنجره و تراس منازل هم خودداری کنند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت دارای بیش از ۳۴۰ نیروی عملیاتی و ۱۵ ایستگاه آتش نشانی است.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: نزدیک به ۲.۵ هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی سه شهرستان گیلان که به دلیل وزش باد گرم دچار حریق شد هم اکنون به طور کامل مهار شده‌است. بیشتر بخوانید: حریق حدود ۲.۵ هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی گیلان مهار شد

هواشناسی گیلان نسبت به وزش باد گرم هشدار داد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha