حمایت از فلسطین راهبرد امامین انقلاب در برابر نظام استکبار و صهیونیسم است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حمایت از فلسطین راهبرد امامین انقلاب در برابر نظام استکبار و صهیونیسم است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز پنجشنبه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: روز جهانی قدس، میراث ارزشمند و ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است که با هوشمندی و حکمتی الهی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، مسئله فلسطین را از فراموش شدگی نجات داد.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) یک موج فزاینده برای دفاع از فلسطین ایجاد کرد که هر روز خروشان‌تر می‌شود و به برکت این حرکت، امروز مسئله فلسطین در صحنه سیاسی عالم زنده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، فلسطین را نمایشگاهی از رسوایی و درماندگی غرب در برابر حقوق بشری دانست و گفت: امروز سردمداران جبهه استکبار و حامیان آنها و امپراطوری دروغین رسانه‌ای غرب باید به این سوال پاسخ دهند که چه نهاد و یا مسئولی پاسخگوی فهرست بی‌شمار جنایت‌ها، قتل‌ها و توطئه‌ها در بلاد اسلامی و بویژه در سرزمین‌های اشغالی است و چرا این مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر مظلومیت مردم فلسطین و احقاق حقوق آنها بی‌تفاوت هستند.

سردار کریمی افزود: به برکت هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و برافراشته ماندن نهضت فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم توسط رهبر معظم انقلاب، امروز صدای شکستن استخوان‌های دشمنان مسلمانان و در راس آنها استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی بیش از هر زمانی به گوش می‌رسد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با بیان اینکه امروز به برکت نصرت‌های الهی و اتحاد مردم مسلمان در غزه، کرانه و مسجدالاقصی، انتقاصه در مرز بازدارندگی است، گفت: محور مقاومت بیش از هر زمانی آماده برچیدن بساط اشغالگران است و البته فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده و هیبت دروغین و توهم شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی فرو ریخته است.

سردار کریمی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) برای هر اقدام تحول‌گرایانه به حضور و نقش‌آفرینی مردم اعتقاد قلبی داشت و ایشان با تعیین روز قدس، مسئله قدس را در جهان اسلام و بین امت‌های آزادی‌خواه مردمی کرد و به برکت حرمت ماه مبارک رمضان و انقلاب اسلامی، امت‌های اسلامی با قدس شریف پیوندشان، مستحکم‌تر از هر زمانی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام آزادسازی قدس شریف، جبهه مقاومت و مدافعان حرم و تجلیل از نقش‌آفرینی‌های سپهبد شهید، حاج «قاسم سلیمانی» و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی، از اقشار مختلف مردم ایران اسلامی به خصوص مردم شهیدپرور استان مرکزی برای شرکت پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و راهپیمایی روز قدس فردا (جمعه) در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha