۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1405
کد خبر: 85081373
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سلام گرم باران به طبیعت آذربایجان‌غربی

۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85081373
سلام گرم باران به طبیعت آذربایجان‌غربی
عکس تزئینی است

ارومیه - ایرنا - رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴۱ میلی‌متر بارش در سردشت و ۵۳ میلی‌متر بارندگی در ارومیه در ۴۸ ساعت اخیر ثبت شد که طراواتی خاص به طبیعت سراسر این استان بخشیده است.

مهدی صابری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته در آذربایجان غربی چشمگیر بود و در همه مناطق استان بارندگی‌های مطلوبی ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از شدت فعالیت سامانه بارشی در منطقه کاسته شده است، ادامه داد: روز پنجشنبه و جمعه بارش‌های پراکنده در غرب و جنوب استان ادامه دارد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: کاهش دما به میزان سه تا پنج درجه سانتی‌گراد و وزش باد موقتی و شدید پدیده غالب در استان است ولی از روز شنبه شرایط پایدار می‌شود.

صابری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان تکاب با مثبت یک و بوکان با مثبت ۲۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند و دمای ارومیه نیز بین مثبت پنج و ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

به گزارش ایرنا، با استقرار سامانه پر قدرت بارشی در آذربایجان غربی طی ۲ روز گذشته شاهد بارندگی‌های مطلوب بهاره بودیم که این بارش‌ها جانی دوباره به طبیعت استان و باغ‌ها و مزارع کشاورزی بخشیده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور اطلاعیه‌ای در روز سه‌شنبه گذشته از شهروندان و کشاورزان خواست تا نکات ایمنی و تدابیر لازم برای این شرایط آب و هوایی را رعایت کنند تا از آسیب‌ها و خسارت‌های احتمالی در امان باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha