آزادسازی زمین‌های کشاورزی حریم جاده سامان به پُل زمانخان در دستور کار است

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: آزادسازی زمین‌های کشاورزی حریم جاده سامان به پُل زمانخان و محور ارتباطی چهارخطه شهرکرد به سامان به تیران ،در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین‌علی مقصودی روز پنجشنبه در نشست آزادسازی زمین‌های کشاورزی حریم جاده سامان به پُل زمانخان و محور ارتباطی چهارخطه شهرکرد به سامان به تیران تاکید کرد: در شهرستان سامان ۲ طرح شامل پُل تقاطع غیرهمسطح جاده سامان به تیران و احداث باند دوم و بهسازی مسیر سامان تا قراقوش و حاشیه زاینده‌رود در حال انجام و نیازمند آزادسازی مسیر است.

وی افزود: در گذشته ۱۵ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی این مسیر ارزیابی و ۵۰ میلیارد ریال از مطالبه‌های کشاورزان پرد اخت شده است.

مقصودی تصریح کرد: امسال هم ۱۵ هزار متر مربع دیگر از زمین‌های کشاورزی این مسیر از خروجی سامان تا پُل زمانخان نیاز به ارزیابی دارد.

وی یادآور شد: در همین راستا پس از هماهنگی‌ها با نمایندگان کشاورزان قرار شد همانند سال‌های گذشته با این اداره‌کل همکاری و براساس نظریه کارشناسی اقدام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اُمید است بیشتر عملیات زیرسازی این مسیر در بهار و تابستان سال‌جاری از خروجی سامان تا سه‌راهی پُل زمانخان و پُل ایلبگی و بخشی از حاشیه زاینده‌رود به سرانجام برسد.

وی گفت: پیگیری برای قرار گرفتن این طرح در مصوبات دور دوم سفراستانی رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد.

مقصودی جاده سامان به پُل زمانخان و محور ارتباطی چهارخطه شهرکرد به سامان به تیران را یکی از محورهای مهم، راهبردی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اعلام و تاکید کرد: جاده کنونی برای تردد این حجم از خودروها پاسخ‌گو نیست.

به گزارش ایرنا، سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha