مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج سریعتر به اتمام برسد

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان بر ضرورت تلاش شبانه‌روزی برای اتمام سریعتر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، ارسلان ازهاری روز پنجشنبه همراه با مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان برای اطلاع از روند طرح در حال ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در بهاران سنندج بازدید کرد.

وی در این بازدید یادآور شد: تلاش شبانه‌روزی برای بهره برداری و افتتاح استراحتگاه و استخر این مجموعه ورزشی کارگری ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این مجموعه کارگری، زمینه خدمت‌رسانی روزافزون دولت مردمی سیزدهم برای کارگران کردستانی فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم در این بازدید ضمن قدردانی از توجه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیر کل دیوان محاسبات استان به بحث ورزش کارگری و با اشاره به سال ها بلاتکلیفی این مجموعه ورزشی کارگری، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و آماده سازی این مجموعه و ۲ میلیارد تومان نیز برای مجموعه فرهنگی ورزشی مریوان اختصاص یافت.

فرزاد پیشکاری ادامه داد: در استان کردستان چهار مجموعه ورزشی کارگری در شهرستان‌های سنندج، مریوان، بیجار و قروه سالانه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی به کارگران و خانواده های کارگری ارائه می دهند و در تلاش هستیم با رایزنی های صورت گرفته، در سایر شهرستان های استان نیز مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگری راه اندازی کنیم.

وی یادآور شد: مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران بهاران سنندج در چهار پروژه، زمین چمن مصنوعی، مجموعه سرپوشیده چند منظوره و هتل و استراحتگاه کارگران در زمینی به مساحت ۳۶ هزار متر مربع در حال خدمت رسانی به مردم سنندج است که با توجه به تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران و تاکید استاندار کردستان، استخر و هتل این مجموعه در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۰ این ساختمان بلاتکلیف بوده و هیچ کاری در آن صورت نگرفته است، گفت: با فروش اموال مازاد از سال گذشته عملیات تکمیل این ساختمان آغاز شده است و امیدواریم با رفع مشکلات مالی این پروژه هر چه سریعتر شاهد افتتاح این ساختمان اداری باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha