۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۶:۳۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85081481
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اعلام محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۶:۳۸
کد خبر: 85081481
اعلام محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج

سنندج- ایرنا- رئیس پلیس راهور کردستان محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ برزو مرادی روز جمعه در این رابطه اظهار کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می شود.

وی افزود: این محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در تمامی معابر منتهی به سمت میدان آزادی و خیابان حضرت امام (ره) و از سه راه حبیبی به سمت مسجد جامع سنندج اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه کردستان ادامه داد: رانندگان می توانند از بلوار کردستان، خیابان اردلان و همچنین خیابان های مردوخ جنوبی و جامی به عنوان مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: همشهریان شب قبل از مراسم، از پارک خودرو در مسیر خیابان امام(ره)، سه راه حبیبی و خیابان شهدا جنوبی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، خودروهای متوقف شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی از شهروندان خواست ضمن همکاری با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، از اصرار برای تردد در مسیرهایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند، خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: طرح محدودیت ترافیکی برای سهولت شهروندان و حضور هرچه پرشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اعمال می شود.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و راهپیمایان مسیر خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب، خیابان امام و سه راه حبیبی را طی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha