۱۱ آمبولانس در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مشهد مستقر می‌شوند

مشهد- ایرنا- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۱ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مستقر می‌شوند.

دکتر علی یزدانی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اورژانس ۱۱۵ مشهد همچون سال‌های گذشته در کنار سایر ارگان‌ها، مجموعه‌ای از ناوگان‌های آمبولانس‌های خود را برای خدمت رسانی به ملت عزیز و همیشه در صحنه و اجرای هرچه باشکوه‌تر مراسم روز جهانی قدس آماده کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس با آماده باش کامل و استقرار در قالب هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتور آمبولانس، در این مراسم حضور دارند و در سایر شهرستانهای تحت پوشش نیز مستقر خواهند شد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه مشهد گفت: نیروهای اورژانس در مسیرهای اعلام شده از ساعت ۸ صبح جمعه تا پایان راهپیمایی حضور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha