راهپیمایی روز قدس اتحاد عدالت‌خواهان جهان برای نجات فلسطین است

ارومیه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: راهپیمایی روز قدس اتحاد عدالت‌خواهان جهان برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و نجات فلسطین است.

ماموستا مامد کلشی نژاد روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور پرشور مسلمانان اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس این پیام را به جهان مخابره خواهد کرد که امت اسلام متحد برای دفاع از فلسطین و پایان دادن به عمر رژیم جنایتکار اسراییل است.

وی اظهار کرد: با توجه به تحرکات و تشدید جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، حضور در این روز ضروریست و هر اندازه باشکوه‌تر برگزار شود به همان میزان موجب یاس و ناامیدی رژیم صهیونیستی و حامیانش خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه نامگذاری روز قدس به دستور امام راحل صورت گرفته است، گفت: تا به حال تلاش زیادی برای متوقف کردن این روز صورت گرفته اما تمام آنها ناکام ماند و امروز نه تنها در ایران بلکه در خیابان‌های آمریکا هم نسبت به کشتار، قتل و جنایت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کرده و شعار سر می‌دهند.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی امسال با حمله به بیت المقدس بیشتر از همیشه افکار عمومی جهان را بسوی خود جلب کرد و چهره واقعی و پلید خود را نشان داد.

به گفته وی، بدون تردید امت اسلام امسال با جوش، خروش، عشق و علاقه بیشتری به خیابان‌ها آمده و رفتارهای رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و همتایانش همیشه با خیال‌های واهی خود برنامه ریزی کرده و سعی دارند حضور مردم در راهپیمایی قدس را کمرنگ جلوه دهند، افزود: برنامه ریزی آنها نتیجه معکوس داده و دنیا شکوه حضور مردم در روز قدس را مشاهده و پی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی برده‌اند.

ماموستا کلشی نژاد به حضور جوانان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: امروز شاهد شور و شوق بی نظیر جوانان برای حضور در راهپیمایی روز قدس هستیم چنانکه با شور وصف ناپذیری در صف‌های به هم پیوسته در این روز حضور می‌یابند.

به گزارش ایرنا، روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که امام راحل در سال ۱۳۵۸ شمسی آن را روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha