رژیم صهیونیستی اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

خرم‌آباد - ایرنا - شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان با صدور بیانیه‌ای مشترک ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند: رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و حامیان او گرفتار مشکلات داخلی هستند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل، رژیمی جعلی، بی ریشه، اشغالگر و غده ای سرطانی است که با توطئه و همکاری پیر استعمار، انگلیس و حاکمان خونریز آمریکا، تاسیس و در قلب سرزمین های اسلامی و اولین قبله گاه مسلمین کاشته شد تا بدینوسیله اسلام و مسلمانان را مورد هجمه و نابودی قرار دهند، لذا از بدو تاسیس این رژیم شرور تاکنون، هیچگاه منطقه روی آرامش به خود ندیده است.

این بیانیه اضافه می‌کند: امام خمینی (ره) با درایت و دور اندیشی، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را روز قدس و روز اتحاد و همبستگی مسلمانان و آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری کردند.

این بیانیه می‌افزاید: بنابراین معظم له روز قدس را روز اسلام و روز پیامبر اکرم(ص)، روز وحدت مسلمانان جهان علیه زور گویان و روز ایستادگی در برابر مستکبران و جهان خواران نامیدند.

این بیانیه اضافه می‌کند: حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز همواره مسئله فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام دانسته اند و در دفاع همه جانبه از مبارزان فلسطینی تاکید فراوان دارند.

در این بیانیه آمده است: به یاری خداوند، به لطف بیداری و همبستگی جهان اسلام و ایستادگی جبهه مقاومت و بخصوص مبارزات بی امان مردم فلسطین، امروزه شاهد هستیم که رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و حامیان آمریکایی و انگلیسی او هم گرفتار مشکلات داخلی خود هستند.

این بیانیه اضافه می‌کند: لذا ما اعضای شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان، با گرامیداشت شبهای قدر و تسلیت شهادت اولین مظلوم عالم اسلام حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام،‌ به همراه مردم آگاه و استکبار ستیز استان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت قاطع خود را از جهاد مجاهدان و مبارزان فلسطینی تا آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی اعلام می کنیم و با صدای بلند و رسا فریاد «مرگ بر امریکا» «مرگ بر انگلیس» «مرگ بر اسرائیل» سر خواهیم داد انشاءالله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha