مسی و گزینه‌‎های روی میز/ ستاره‌های رئال جایی نمی‌روند

تهران- ایرنا- فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا با توجه به پیش بینی‌ها درباره تیم آینده لیونل مسی جذاب خواهد بود.

به گزارش ایرنا، یک فصل داغ نقل و انتقالاتی در تابستان در انتظار فوتبال اروپا است.ESPN در گزارشی نوشت فهرست بازیکنان مطرحی که قراردادشان در تابستان امسال به پایان می رسد، قابل توجه است، اما تعدادی نیز وجود دارند که به نظر می‌رسد در باشگاه خود باقی بمانند.

کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس کهنه‌کاران رئال مادرید با وجود به پایان رسیدن قراردادشان، به تمدید قرارداد با رئال نزدیک هستند. مارکو آسنسیو مهاجم آماده رئال هم آماده تمدید است.

مسی و گزینه‎های روز میز/ ستاره‌های رئال جایی نمی‌روند

انگولو کانته از چلسی و مارکو رویس از بوروسیا دورتموند هم به احتمال زیاد در تیم‌هایشان می‌مانند.

منچستریونایتد تمدید یک ساله قرارداد با دیوید دخیا را آماده کرده است، هرچند می‌خواهد که او حقوق کمتری را دریافت کند.

با این حال چندین بازیکن استثنایی وجود دارند که هنوز چند هفته مانده به پایان فصل، تیم آینده خود را مشخص نکرده‌اند.

سرشناس‌ترین آنها لیونل مسی است که به نظر می‌رسد در حال ترک پاری‌سن‌ژرمن است، زیرا طبق گزارش ها، گزینه تمدید برای سومین سال، با رضایت باشگاه و بازیکن باید همراه باشد.

مسی و گزینه‎های روز میز/ ستاره‌های رئال جایی نمی‌روند

منابع آگاه به ESPN گفته‌اند که فوق ستاره آرژانتینی با وجود فصل ناامیدکننده در پاریس، آمادگی کاهش دستمزد خود را ندارد و منتظر پیشنهادات است.

تیم MLS اینتر میامی، و باشگاه سابقش بارسلونا، اگر بتوانند جنبه مالی را حل کنند، مشتاق هستند که مسی را به خدمت بگیرند. البته همچنان باشگاه الاتحاد عربستان دنبال جذب مسی است؛ هر چند بازگشت کاپیتان آرژانتین به نیولز اولد بویز اولین باشگاه دوران حرفه‌اش هم مطرح است اما بعید است مسی بخواهد در حال حاضر به آرژانتین برگردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha