۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85081748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مصاف با ذوب آهن چهار غایب دارد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر با چهار بازیکن غایب به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از جمعه شب ۲۵ فروردین ماه از سر گرفته می‌‍ شود و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته مقابل ذوب آهن صف آرایی می‌کند.

مهران حسنوند مدیر رسانه ای تیم نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: در دیدار با تیم ذوب آهن رضا مغانلو، امیرحسین کریمی و فرهاد کرمانشاهی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه علی محسن زاده دیگر دروازه بان ما نیز در این بازی محروم است افزود: ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا مابقی بازی ها را با امیدواری بهتری دنبال کنیم.

مدیر رسانه ای تیم نفت مسجدسلیمان گفت: سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی نداشته و در شرایط خوبی به‌سر می‌برند همچنین در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه این دیدار به دلیل اتفاقات دیدار با نساجی، بدون تماشاگر برگزار می شود افزود: در حالی که به حضور هوادارانمان به شدت نیاز داریم اما از این نعمت بی بهره هستیم.

تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۱۳ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است. همچنین ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در مکان نهم رده بندی قرار دارد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از ساعت ۱۹:۴۵ روز جمعه ۲۵ فروردین ماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha