۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85081759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وفایی: بهترین نمایشم را در قهرمانی جهان خواهید دید

۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبر: 85081759
وفایی: بهترین نمایشم را در قهرمانی جهان خواهید دید

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسنوکر کشورمان معتقد است که در رقابت‌های قهرمانی جهان که از فردا آغاز می‌شود او به دنبال بهترین عملکردش است.

به گزارش ایرنا، مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از فردا به میزبانی انگلیس آغاز می‌شود و حسین وفایی نماینده کشورمان که به مرحله اصلی این مسابقات راه پیدا کرده است، با دینگ جون هوی نماینده کشور چین روبرو می‌شود.

وفایی در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان توانست با دو پیروزی برابر جکسون پیج و اندرو پاجت نمایندگان ولز به مرحله نهایی صعود کند. ملی پوش اسنوکر کشورمان در گفت‌وگو با سایت METRO درباره عملکردش در مرحله انتخابی گفت: وقتی به مسابقات مقدماتی می‌روید، فقط می‌خواهید که برنده از آن عرصه خارج شود و به مرحله اصلی بروید، این برای من مهم است، من به بازیکنان دیگر بی‌احترامی نمی‌کنم، اما مسابقات تازه شروع شده است.

وفایی: بهترین نمایشم را در قهرمانی جهان خواهید دید

وی افزود: در پایان روز فقط برد به یادم می‌ماند و باید فراموش کنم که چگونه بازی می‌کنم، شاید اگر دوباره مسابقه‌ام را تماشا کنم آنقدرها هم بد نباشد، اما داشتم چند ضربه آسان را به خاطر موقعیت از دست دادم. این مشکل من است، امیدوارم در آینده آن را بهبود بخشم.

وفایی درباره رقیبانش در مرحله نهایی اسنوکر قهرمانی جهان، خاطرنشان کرد: برای من مهم نیست که با چه کسی بازی می‌کنم، فقط می‌خواهم بازی خود را انجام دهم. این وظیفه من است که اسنوکر بازی کنم و تمام تلاشم را برای پیروزی انجام بدهم، همه رقیبان سخت هستند، قرعه آسانی وجود ندارد، بنابراین خوشحالم مقابل هر رقیبی بازی کنم.

وفایی که برای دومین دوره به مرحله نهایی اسنوکر قهرمانی جهان صعود می‌کند، در این باره تصریح کرد: به محض اینکه واجد شرایط شوید، کار آسان‌تر و آسان‌تر می‌شود، ذهن شما می‌پذیرد که دوباره به آنجا خواهید رفت.

ملی پوش اسنوکر کشورمان درباره هدفش در قهرمانی جهان اظهار داشت:بیایید ببینیم در قهرمانی جهان چه می‌کنم، امیدوارم بهترین عملکردم مانند Masters به نمایش درآید. نمی‌توانم بازی کردن در مقابل ۳۰۰۰ نفر را فراموش کنم و برای این مسابقات صبر کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha