فرمانده سپاه مراغه: قدس جزء سرزمین‌های سرنوشت‌ساز است

مراغه- ایرنا- فرمانده سپاه مراغه گفت: آزادی قدس به عنوان یکی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) به دلیل اهمیت راهبردی آن بر همگان مشخص بوده و فلسطین جزو سرزمین‌های سرنوشت‌ساز در مباحث آخرالزمانی است. 

به گزارش ایرنا سرهنگ «یحیی حیدری» پنج‌شنبه شب در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و پس از افطاری ساده با خبرنگاران افزود: قدس شریف در مقایسه با اشغال «کشمیر»، «میانمار» و سایر کشورهای مسلمان‌نشین از اهمیت ویژه برای ما برخوردار است زیرا از یک سو قدس قبله اول مسلمین جهان محسوب می‌شود و از سوی دیگر نیز استکبار جهانی با جداسازی پاره تن اسلام می‌خواهد کنترل کشورهای اسلامی را در دست بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نخستین هدف امام راحل از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تاکید بر وحدت مسلمانان جهان بوده است، اضافه کرد: قدس محور وحدت مسلمانان جهان به شمار می‌رود و این حلقه اتحاد روز به روز محکم‌تر می‌شود.

«سرهنگ حیدری» با اشاره به اینکه فروپاشی رژیم جعلی اسراییل چندان دور نیست، بیان کرد: جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه گذشته اکنون به جنگ‌های یک روزه تقلیل یافته است و این رژیم جعلی بیش از یک روز توان مقابله با جریان مقاومت را ندارد.

رژیم اشغالگر روز به روز به سمت اضمحلال پیش می‌رود

فرمانده سپاه مراغه با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی روز به روز به سمت اضمحلال پیش می‌رود، بیان کرد: اگر همه مسلمانان جهان در برابر این رژیم کودک‌کش متحد شوند، نیازی به جنگ نیست و اشغالگران خود به خود منطقه را ترک می‌کنند.

سرهنگ حیدری افزود: این رژیم جعلی برای فراکنی در خصوص مسایل داخلی خود در تلاش است تا قلب تپنده جریان مقاومت یعنی ایران اسلامی را از جهت‌های مختلف تهدید کند که یکی از آنها مسایل اقتصادی است.

وی با اشاره به تحولات شمالغرب کشورمان بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا راه اقتصادی ما به اروپا را از کریدور «زنگزور» قطع کنند اما اولویت ما نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است و تحقق آن چندان هم دور نیست.

فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه با آزادی قدس شریف آرمان امام تحقق می‌یابد، ابراز امیدواری کرد که روزی مسلمانان منطقه بدون حضور و توطئه صهیونیست‌ها و در آرامش زندگی کنند.

تکریم پدر شهیدان کرمی فردا در مراغه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه مراغه گفت: مجلس ترحیم «مرحوم حاج بهمن» پدر شهیدان کرمی که در دوره کرونا به دیار باقی شتافت، به دلیل محدودیت‌های تجمع در شان این اسوه مقاومت برگزار نشد و از این رو تکریم این پدر سه شهید فردا، جمعه با حضور فرمانده سپاه عاشورا در مراغه برگزار می‌شود.

سرهنگ حیدری افزود: وی همراه با چهار فرزندش طی دوره دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و همسرش به عنوان مادر سه شهید از اسوه‌های مقامت است.

وی با اشاره به اینکه این آیین تکریم بعد از افطار در مسجد جامع برگزار می‌شود، اضافه کرد: مرحوم بهمن کرمی، جانباز، خیر و رزمنده بود و چون نگینی بر تارک کتاب زرین نقش مراغه در دفاع مقدس می‌درخشد.

وی ادامه داد: وی حتی جبهه را برای تشییع پیکر فرزند شهیدش ترک نکرد و مادرش در بهبوهه جنگ تحمیلی اعلام کرده بود که حاضر است تمام فرزندانش را فدای انقلاب کند.

به گفته وی مجموعه مدیریت شهری مراغه نیز وعده داده است تا در سال جاری المان و تندیس حاج بهمن کرمی را در یکی از میادین شهر که به عنوان ایثار و مقامت مزین خواهد شد، نصب کند.

به گزارش ایرنا فرمانده سپاه ناحیه مراغه در بخش دیگری از این جلسه هم‌اندیشی نیز بیان کرد: این شهرستان از ظرفیت مناسب در حوزه رسانه برخوردار است و وحدت و هماهنگی بین اصحاب رسانه می‌تواند بسیاری از چالش‌های محلی را مرتفع کرده و احساس امیدواری را در بین مردم تقویت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha