۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۱۵
کد خبر: 85081949
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق ۲۱۲ روستای لرستان وصل شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۱۵
کد خبر: 85081949
برق ۲۱۲ روستای لرستان وصل شد

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست شرکت توزیع برق لرستان گفت: برق ۲۱۲ روستای لرستان که براثر بارش باران قطع شده بود وصل گردید و تلاش برای برطرف کردن مشکل ۵۵ روستای دیگر ادامه دارد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، مهران امیری اظهار کرد: براثر بارش باران و وزش باد شدید از روز گذشته تاکنون برق ۲۶۷ روستا با یکهزار و ۵۷۹ خانوار در لرستان قطع شد.

وی گفت: با آمادگی و تلاش نیروهای شرکت توزیع برق استان اکنون برق ۲۱۲ روستا با یک هزار و ۲۸۸ خانوار وصل و ۵۵ روستا با ۲۹۱ خانوار بی برق هستند.

وی ادامه داد: ۵۵ روستای بی برق شامل ۵۴ روستای منطقه سپیددشت و مرگ‌سر و یک روستا در شهرستان دورود است که به دلیل تخریب قسمتی از شبکه ۲۰ کیلوولت ناشی از طغیان رودخانه و رانش زمین بی برق هستند.

امیری بیان کرد: اکنون اکیپ های عملیاتی در مناطق ذکر شده در حال احداث شبکه جایگزین هستند و پیش بینی می گردد تا پایان امشب برق این روستاها نیز وصل گردد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان گفت: باتوجه به هشدار های صادره از مدیریت بحران استانداری و شرکت توانیر و برنامه ریزی های انجام شده، پرسنل عملیاتی شرکت به تعداد ۶۴ اکیپ و ۱۹۲ نیروی انسانی در حالت آماده باش بوده و به محض دریافت گزارش خاموشی وارد عمل خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha