۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۰۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85081980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر کردستان به ۱۵۵ آسیب‌دیده از سیلاب امدادرسانی کرد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نیروهای این جمعیت، طی ۲ روز اخیر و در جریان بارش سنگین باران، به ۱۵۵ آسیب‌دیده از سیلاب و آبگرفتگی در استان امدادرسانی کرد.

پیام جلالی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیز در کردستان، به هفت نفر در حوادث جاده‌ای نیز امدادرسانی شد که آمار امدادرسانی‌ها با ۱۵۵ نفر آسیب‌دیده از سیلاب به ۱۶۲ نفر رسید.

وی تعداد کل حوادث جاده‌ای به وقوع پیوسته در این مدت را سه مورد و سیل و آبگرفتگی را ۲ مورد اعلام کرد و افزود: هشت تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر برای کمک به حادثه‌دیدگان اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: ۳۷ نیروی عملیاتی و یک دستگاه آمبولانس برای کمک به حادثه‌دیدگان اعزام و ۲ عملیات رهاسازی انجام شد.

جلالی، میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای به هلال احمر را هفت دقیقه و ۲۰ ثانیه اعلام کرد و گفت: میانگین زمان حضور نیروهای امدادی در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای ۱۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه بوده است.

وی با بیان اینکه میانگین مدت زمات عملیات جاده ای یک ساعت و ۳۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه است، افزود: مردم در صورت نیاز به کمک هلال احمر، با شماره تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.

۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح کردستان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha