دولت‌های منطقه که با صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند تاوان سختی خواهند داد

ارومیه - ایرنا - نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان در مقابل نمایش مضحک رژیم غاصب صهیونیستی می‌ایستند، گفت: دولت‌های منطقه که با صهیونیست‌ها همکاری دارند، تاوان سختی خواهند داد.

روح الله حضرت پور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مساله تاریخی قدس و فلسطین اشغالی افزود: بدون شک این تصور که مساله قدس شریف و آرمان مقاومت اسلامی با گذشت زمان کمرنگ تر می‌شود، کاملا اشتباه است و امروز وضعیت منطقه و جهان نشان می‌دهد که جنبش مقاومت اسلامی در حال رشد و گسترش است.

وی‌ اضافه کرد: نمایش دون و مضمحلانه چند دولت خارجی در خصوص ارتباط با رژیم منحوس صهیونیستی اقدامی نشات گرفته از ترس و وحشت کم سابقه آنان است.

حضرت پور گفت: ملت‌های مسلمان منطقه و آزادیخواهان جهان بیشتر از هر زمان دیگری به واقعیت پوچ، جنایتکارانه و زورگویانه صهیونیست‌ها پی برده‌اند.

به گفته وی، دولت‌های خود فروخته و ترسو نه تنها نمی‌توانند این آرمان مقدس جهان اسلام را پنهان کنند بلکه به زودی تاوان سختی بخاطر این سیاست حقیر پرداخت خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش روابط برخی دولت‌های منطقه با رژیم صهیونیستی با هشدار به مقامات این کشورها تاکید کرد: مردم شیعه و مسلمان بخشی از ید واحده جهان اسلام هستند و دولتمردان این کشورها با این اشتباهی تاریخی، خود را در مسیری غلط و بدون بازگشت قرار داده‌اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم برخی کشورهای منطقه تجربه‌های تقریبا مشابه با مردم فلسطین دارند و از نگاه آنها بازگشت قدس شریف به ساکنان اصلی آن مساله ای غیر قابل تغییر است.

وی گفت: اسرائیل در منطقه حساس قفقاز تنها به دنبال آتش افروزی و تنش زایی است و مردم مسلمان منطقه نه تنها اجازه نخواهند داد علف هرز صهیونیستی در این منطقه ریشه بدواند بلکه صهونیست ها را از نقشه جهان حذف خواهند کرد.

حضرت پور با دعوت از آحاد ملت ایران برای مشارکت در راهپیمایی روز قدس یادآور شد: وعده الهی در خصوص پیروزی مقاومت " «وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»، حق است و انشالله به زودی اتفاق خواهد افتاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha