۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۳۰
کد خبر: 85082074
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توزیع بسته های فرهنگی روز قدس در شهر ری

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۳۰
کد خبر: 85082074
توزیع بسته های فرهنگی روز قدس در شهر ری

شهرری- ایرنا- شهرداری منطقه ۲۰ تهران/شهرری/ از طریق نصب بنر و توزیع بسته های فرهنگی روز قدس نسبت به فضاسازی شهری متناسب با این روز اقدام کرده است.

معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ تهران بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنرهایی با محتوای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ویژه بزرگداشت روز جهانی قدس در سطح منطقه اکران شده است.

مهدی مالمیر از نصب ۱۶ بنر روز جهانی قدس با موضوع دعوت همگانی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در سطح محدوده منطقه و محور اصلی راهپیمایی خبر داد.

وی گفت: اکران بنرهای مناسبتی در سطح منطقه موجب بالابردن آگاهی شهروندان و افزایش زیبایی های بصری شهر می شود.

به گفته مالمیر، توزیع پرچم های ایران و روز قدس و آماده سازی ۲خودروی صوت در طول راهپیمایی از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه است.

وی همچنین از توزیع بسته های فرهنگی در رابطه با این روز بین مردم خبر داد و گفت: سکوی ویژه ای هم برای مراسم توسط شهرداری تدارک دیده شده است.

توزیع بسته های فرهنگی روز قدس در شهر ری

آماده سازی و نظافت معابر منتهی به راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۲ در قبله تهران

همچنین عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ٢٠ مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس را آماده حضور شهروندان روزه دار کردند.

سعید منوری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: با توجه به آماده سازی مسیر راهپیمایی و حضور گسترده شهروندان در راهپیمایی روز قدس معابر منتهی به این مراسم باشکوه به همت عوامل خدمات شهری منطقه ٢٠ درحال رفت و روب است.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری منطقه با ۳دستگاه تانکر، ۳دستگاه واترجت، ۱دستگاه مخزن شوی، ۱دستگاه جدول شوی، ۱دستگاه فان، ۲۵ نفر کارگر خدمات شهری و ۱۵ نفر کارگر فضای سبز قبل از مراسم راهپیمایی به نظافت شهری در محور منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع محل برگزاری نماز جمعه پرداختند و در پایان مراسم راهپیمایی نیز مشغول به فعالیت است.

روز قدس آخرین روز جمعه در ماه رمضان است که امام خمینی‌(ره) در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha