آسمان تاریک قدس صبر کن!سحر نزدیک است

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبر: 85082097
آسمان تاریک  قدس صبر کن!سحر نزدیک است

کرمانشاه – ایرنا - اگرچه صهیونیست در زیر آسمان تاریک راه را گم کرده است، ولی روزی می‏‌رسد که همه به درختان زیتون ایمان می‌آورند.

به گزارش ایرنا، روز قدس امسال برابر است با روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برابر با ۲۳ رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری. آخرین جمعه ماه رمضان، روز پاسخ به انتظارهاست.

به صحنه می ‏آییم، تا صفوف معترضان ظلم، پر رنگ‏تر شود. به صحنه می آییم تا باطل، بیداری اصحاب حقیقت را واضح‏تر به نظاره بنشیند.
به صحنه می ‏آییم تا بغض ترک‏خورده فلسطین را به التیامی حماسی نشانده باشیم.
آری! جمعه قدس، ریشه در جمعه ظهور دارد؛ ریشه در آن ناقوس عدالت که به دستان منجی صبح، به صدا درخواهد آمد.

فرمانداران شرق استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست علیه ملت مظلوم فسطین و ابراز امیدواری به آزادی قدس شریف، مردم را به حضور حداکثری در راهپیمای امروز دعوت کردند.

مردم هرسین تنفر خود را از رژیم صهیونیستی در روز قدس نشان می دهند

«سیدبرزو موسوی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه روز جهانی قدس بدون تردید نشانه تدبیر و دوراندیشی امام راحل عظیم الشان(ره) در حمایت از ملت مظلوم ، آزاده و مقاوم فلسطین است، اظهار کرد: آرمان فلسطین با پیروی از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب پیروز خواهد شد و ان‌شاءالله به زودی شاهد فروپاشی این رژیم جعلی خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم سرافراز و انقلابی شهرستان هرسین همراه با سایر هموطنان در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت و با اعلام حمایت از ایستادگی ملت مظلوم فلسطین اعلام میدارند که تداوم مقاومت در فلسطین، قدس را آزاد خواهد کرد.

موسوی در ادامه مردم شجاع و آگاه شهرستان هرسین را دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تنفر خویش را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشته و وحدت مسلمانان در مسیر تحقق آرمان قدس شریف را در برابر جهانیان به نمایش گذارند.

آسمان تاریک  قدس صبر کن!سحر نزدیک است

روز قدس نماد ایستادگی آزادی‌خواهان مقابل رژیم جعلی صهیونیستی‌ است

فرماندار سنقرکلیایی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، روز قدس را شکوفه ایی از ژرف نگری های سیاسی و تدابیر اندیشمندانه امام راحل برشمرد و خاطرنشان کرد: این روز به عنوان حمایت همدلانه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین، پایه گذاری شد.

«علی قربانی» ادامه داد: روز جهانی قدس امروز در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت و یکپارچگی مردم ایران اسلامی به نمادی از وحدت مسلمانان عالم علیه سلطه گران و غاصبان صهیونیست تبدیل شده است.

فرماندار سنقرکلیایی تاکید کرد: مردم جهان بار دیگر اقدامات جنایت بار این رژیم منحوس را در فلسطین اشغالی و دیگر کشورهای اسلامی محکوم کرده و همبستگی خود را با مسلمانان بی دفاع سرزمین اشغالی اعلام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مردم انقلابی شهرستان سنقروکلیایی نیز در راستای استحکام هرچه بیشتر پیوند ملت‌های مسلمان در حمایت از انتفاضه فلسطین، در روز جمعه، با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله جهانی قدس را طنین انداز و اقدامات جنایت بار این رژیم منحوس را محکوم می کنند.

روز قدس عرصه زیبای وحدت و دشمن شناسی مسلمانان است

فرماندار صحنه؛ روز قدس را روز حیات اسلام، تجلی باشکوه همدلی و همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین قهرمان دانست و اظهار داشت: این روز عرصه زیبا و باشکوهی از وحدت، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان است.

«غلامرضا شهبازی» نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امروز همه مسلمانان و آزادی خواهان بصورت یکپارچه لرزه بر پیکره صهیونیسم بین الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شریف و تحقق وعده و سنت الهی حکومت صالحان بر زمین را نویدی دوباره می دهد.

فرماندار صحنه با اشاره به نامگذاری هوشمندانه روز قدس به عنوان یادگار حضرت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: مساله فلسطین با نامگذاری در یادها زنده نگه داشته و همه ساله خون تازه ای را در رگ های مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت جاری می سازد.

او در خاتمه از همه مردم مومن ،آزاده و گرانقدر شهرستان صحنه برای برگزاری گسترده و هرچه باشکوه تر این راهپیمایی و گردهمایی خداپسندانه دعوت کرد تا درکنار یکدیگر در تداوم سرافرازی ها مشارکت کنند.

آسمان تاریک  قدس صبر کن!سحر نزدیک است

راهپیمایی روز قدس توطئه های خباثت آمیز استکبار را خنثی می کند

فرماندار کنگاور نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به سخنان رهبر معظم انقلاب در این باره اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رهبر انقلاب فرمودند "خودتان را برای راهپیمایی روز قدس آماده کنید، آن هم صحنه عظیمی است برای اینکه همه بدانند که ملت ایران در صحنه است، بیدار است، پابرجاست و از هیچ قدرتی و از هیچ قلدری در سطح عالم، باک ندارد".

«فرزاد الماسی» گفت: مردم ایران به عنوان متولیان روز قدس، باید کاری بکنند که برای دیگر ملت ها سرمشق شود؛ چون هر سال ملت های دیگر در گوشه و کنار، حتی در خود اروپا و جاهای دیگر به تبع ، روز قدس را گرامی می دارند.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس از روزهای مهم و تعیین کننده محسوب می شود، بیان داشت: سال های متمادی است که سعی می شود مسئله قدس فراموش بشود. روز قدس درست تیری است به قلب این توطئه، حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده اند تا به کلی مسئله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.

وی اظهار داشت: از مردم م شهید پرورشهرستان کنگاور دعوت می شود با لبیک به فرمان حضرت امام (ره)با حضور با شکوه و گسترده در راهپیمایی روز قدس اعلام کنند که تا پیروزی قدس شریف در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند.

قدس، امروز منتظر گام‏های بلند من و تو است تا هر کداممان، سطلی آب بریزیم و سیل جاری کنیم تا اسرائیل را آب ببرد. پس امروز، با گام‏های استوارت، قدس، این قبله اول مسلمین را یاری کن.

آسمان تاریک  قدس صبر کن!سحر نزدیک است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha