۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85082184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز قدس، تثبیت کننده آرمان رهایی از چنگال رژیم صهیونیستی است 

کرج - ایرنا -  فرمانده انتظامی البرز گفت: روز جهانی قدس تثبیت کننده آرمان رهایی از چنگال رژیم صهیونیستی است.

سردار حمید هداوند روز جمعه در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز قدس اظهار کرد: آرمان مقدس رهایی قدس شریف و فلسطین عزیز از چنگال غاصبان آن، آرمانی است که حضرت امام خمینی (ره) با قرار دادن آن در صدر مسائل جهان اسلام، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن به خوبی نشان داد که پس از این نه قدس و نه فلسطین، بلکه که هیچ مظلوم و بی پناهی در گستره زمین تنها نیست.
وی اضافه کرد: روز جهانی قدس؛ تابش انوار امید بر دل ملت مظلوم فلسطین و میلیون ها انسان آواره و مبارز است تا برای مقابله با دسیسه های خبیثانه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار و سایر ایادی استکبار جهانی مصمم تر و استوارتر گام بردارند و خود را در این راه تنها و بی پناه نبینند.
هداوند خاطرنشان کرد: این روز گرامی برای ما تداوم قهرمانانه راه امام خمینی (ره) در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و دستمایه عزت و بازگرداندن عظمت به اردوگاه مسلمانان است.
فرمانده انتظامی البرز یادآورشد: رژیم جعلی صهیونیستی و مدافعان درمانده اش باید بدانند که با گذر زمان بیش از پیش در منجلاب خودساخته ی زور و تزویر و ستم و کفر خود غرق می شوند و تنها از خود چهره ای منفور، ضعیف و منزوی و ترسو برجای خواهند گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: پلیس البرز نیز همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت های آمریکا از آن، با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان کرده و از مردم انقلابی و ولایی استان درخواست می نمایم تا با حضور پرشور خود در این راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار و متجاوزان به قدس شریف وارد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha