۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85082243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اهل سنت بیرجند: روز قدس زمینه‌ساز نابودی اسراییل است

بیرجند - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: زنده نگهداشتن روز قدس و حرکت جهانی مسلمانان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین زمینه نابودی اسراییل و حامیانش را فراهم می‌کند.

مولوی غلام‌حیدر فاروقی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در بیرجند به خبرنگار ایرنا گفت: روز قدس روز همبستگی و حمایت مسلمانان جهان از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با ظلم و ستم استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

وی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت مسلمانان از ملت فلسطین موجب دلگرمی آنان می‌شود، تقویت مردم فلسطین و تضعیف رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه روز قدس اعلام همبستگی مسلمانان جهان علیه ستمگران است گفت: راهپیمایی روز قدس حرکتی برای اتحاد و انسجام جهان اسلام و آزاد کردن قبله اول مسلمین از اشغال صهیونیست‌هاست تا روزی برسد که این جرثومه فساد در بین کشورهای اسلامی از بین برود.

وی افزود: دشمن همیشه از صدر اسلام تاکنون از تفرقه مسلمانان سوء‌استفاده کرده و می‌داند تفرقه سبب ناتوانی مسلمانان می‌شود همانطور که در قرآن کریم هم آمده است اگر مسلمانان نزاع پیدا کردند فرصت اتحاد از دست خواهد رفت.

مولوی فاروقی بیان کرد: امروز اگر جمعیت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیونی مسلمانان با هم متحد شوند رژیم صهیونیستی یک ساعت هم توان مقابله با مسلمانان را نخواهد داشت لذا تفرقه بین مسلمان موجب شده آنها علیه مسلمانان فعالیت داشته باشند.

وی گفت: اگر همه مسلمانان و رهبران کشورهای اسلامی با هم متحد شوند به زودی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس در مرکز استان حوالی ساعت ۱۰ امروز از میدان ابوذر بیرجند آغاز شد و در مسیر خیابان ارتش و بلوار پاسداران تا مسجد امام حسین (ع) ادامه یافت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان استان و علمای اهل تسنن نیز به صفوف مردم پیوستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha