۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبر: 85082246
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ناامیدی صهیونیست ها از همکاری و کمک آمریکا در حمله به ایران

تهران- ایرنا- «یعقوب عمیدرور» مشاور اسبق امنیت ملی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه واشنگتن در حال حاضر مشکلات بزرگتری از خاورمیانه دارد، تاکید کرد که این رژیم نیازمند آمادگی برای مقابله با ایران بدون کمک آمریکاست.

به گزارش روز جمعه ایرنا از تایمز اسرائیل، یعقوب عمیدرور که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ به عنوان مشاور امنیت ملی در کابینه آن زمان بنیامین نتانیاهو حضور داشته، در گفت‌وگویی با رادیو ۱۰۳ رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما باید خود را آماده جنگ کنیم. احتمال دارد به نقطه‌ای برسیم که ناچار باشیم به ایران حمله کنیم؛ حتی بدون حمایت و کمک آمریکا.

وی در این گفت‌وگو به شعله‌ور شدن اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی و سرکوب فلسطینی‌ها در عید فصح پرداخت و تاکید کرد که بعد از شعله‌ور شدن این سرکوب‌ها بود که موشک‌هایی از سوی نوار غزه، لبنان و سوریه با حمایت ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد.

مشاور امنیت ملی اسبق رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از توافقات اخیر برای ازسرگیری روابط ایران با عربستان و بهبود روابط تهران با ابوظبی گفت: ایران در حال حاضر اعتماد به نفس بیشتری دارد. تهران با شماری از کشورهای عربی به توافق دست یافته و دنیا در حال تغییر نگاه به آن است. ولی با همه این اوصاف، احتمال وخامت امنیتی اوضاع بیشتر است.

وی با زیرسوال بردن تعهد آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آمریکا در حال حاضر آمریکای سابق نیست و ایران نیز متوجه این موضوع شده است. آمریکا امروز درگیر مشکلات بزرگتری از خاورمیانه است. دنیا نیز به اسرائیل با دید دیگری نگاه می‌کند.

در گزارش این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان شده که بر اساس گزارش‌های سازمان‌های اطلاعاتی ارتش این رژیم، تنش‌ها حتی بعد از پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد یافت و اسرائیل باید خود را برای تلافی حملات اخیر حماس، حزب‌الله لبنان و دیگر نیروهای نزدیک به ایران در سوریه آماده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha