۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85082252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: پایه‌های رژیم صهیونیستی هر روز لرزان‌تر می‌شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: مبارزه مردم فلسطین و سراسر جهان برای آزادسازی قدس موجب شده است پایه‌های رژیم نژاد پرست و کودک کش صهیونیستی هر روز لرزان‌تر از گذشته شود.

محسن افشارچی روز جمعه در جمع راهپیمایان زنجانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس، نماد آزادخواهی ملت مظلوم و ستمدیده جهان و زمان بیداری و اتحاد مسلمانان مقابل دشمنان است.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی در این سالها باعث شده است که مساله فلسطین از یک سازش ذلت بارانه به یک مبارزه کاملا فعال تبدیل شود و هر روز که می گذرد پایه های رژیم نژاد پرست صهیونیستی لرزان‌تر می شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: به طور قطع راهپیمایی میلیونی مسلمانان در سراسر جهان در روز قدس، علاوه بر ایجاد هراس در دل سران صهیونیستی، معادله سیاسی در نظام بین‌الملل را به نفع فلسطینیان تغییر خواهد داد و مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین است.

افشارچی گفت: این راهپیمایی، گامی بلند در جهت تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

مردادماه سال ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) در تقویم رسمی کشور آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شد.

هرساله در این روز ایرانیان و سایر مسلمانان با برگزاری راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی ابراز انزجار و نفرت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha