راهپیمایی روز قدس نقطه امید مردم فلسطین محسوب می‌شود

بیرجند - ایرنا - قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نمادی از همبستگی امت اسلامی است و نقطه امید مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در بیرجند به خبرنگار ایرنا گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره)، تبلور وحدت و همبستگی امت اسلامی در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: امروز آحاد مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعارهای پرمعنا در برابر صهیونیسم، آمریکا و زیاده‌خواهان بین‌المللی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: همانطور که در ۴۴ سال گذشته ملت ایران به فرمان رهبری لبیک گفتند امروز نیز در همان مسیر ثابت قدم هستند.

وی اظهار داشت: همه شواهد و قرائن نشان می‌دهد که امت اسلامی پیوسته پیروز خواهد بود و استکبار و صهیونیسم در معرض نابودی هستند.

حجت‌الاسلام نوفرستی با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: ملت ایران همیشه بیدار و در صحنه است و امروز هم به دعوت رهبرشان لبیک گفتند.

راهپیمایی روز قدس در مرکز استان حوالی ساعت ۱۰ امروز از میدان ابوذر بیرجند آغاز شد و در مسیر خیابان ارتش و بلوار پاسداران تا مسجد امام حسین (ع) ادامه یافت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان استان و علمای اهل تسنن نیز به صفوف مردم پیوستند.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور امروز در بیش از ۹۰ نقطه استان خراسان جنوبی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha