۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85082277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز قدس نشان دهنده مظلومیت مردم فلسطین است

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: روز قدس، نشان دهنده مظلومیت مردم فلسطین است و راهپیمایی مسلمانان جهان در این روز برای مبارزه با استکبار و تقویت روحیه مقاومت آنها انجام می‌شود.

سردار جهانبخش کرمی روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این روز بنا به فرموده امام راحل روز جهان اسلام است و بر اساس فرمان ایشان همه ملت های آزاده جهان به ویژه مسلمانان به صحنه می آیند تا نفرت خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکاییان نشان دهند.

وی اضافه کرد: در این روز، مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند تا آنان به لطف خداوند بر این رژیم جلاد و کودک کش پیروز شوند.

این مسوول خاطرنشان کرد: وعده خداوند متعال است که پشتیبانی گسترده ملت های مسلمان و آزاده جهان از مردم مظلوم فلسطین انجام و موجب روحیه افزایی به آنان شود تا این مردم مظلوم به مقاومت خود در مقابل مستکبران ادامه دهند.

مردادماه سال ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) در تقویم رسمی کشور آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شد.

هرساله در این روز ایرانیان و سایر مسلمانان با برگزاری راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی ابراز انزجار و نفرت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha