دشمنان از وعده پیروزی خون بر شمشیر در هراس هستند+فیلم

مهاباد - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: دشمنان از تحقق وعده پیروزی خون بر شمشیر در هراس بوده و این مهم در موضوع فلسطین اشغالی امری حتمی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی سیدنظری در مراسم راهپیمایی روز قدس در مهاباد افزود: با یاری خدا و استقامت و ایستادگی مردم مطلوم غزه در کنار حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از مظلومیت مردم فلسطین بار دیگر پیروزی حق بر باطل و کفر سراپا مسلح اسراییل محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان‌های ملل و مدافع حقوق بشر در مقابل آوارگی ناخواسته بخشی از مردم فلسطین و همچنین تصرف گروهی دیگر به صورت ناحق ساکت مانده‌اند و نسبت به صدای مظلومیت مردم فلسطین بی تفاوت هستند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: روز جهانی قدس به عنوان روز آمادگی برای آزادی قدس شریف، نشان دهنده بیداری مسلمانان در مقابل مستکبران، زورگویان و غاصبان است و فریادهای علیه ظلم سراسر کشورهای اسلامی را پر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نظری اضافه کرد: بیداری جهان اسلام و نیز افزایش همبستگی و همدلی بین مسلمانان جهان می‌تواند زمینه ساز رشد و تعالی و سربلندی مسلمانان و نابودی استکبار جهانی شود.

به گزارش ایرنا، مردم مهاباد در کنار مسوولان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و قدس شریف را به نمایش گذاشتند.

در این آیین مردم روزه ‌دار با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، پشتیبانی خود را از بیت المقدس و آرمان‌های مردم فلسطین اعلام کردند.

در پایان این مراسم نیز قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس در ۶ بند قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر آن را تایید کرده و در پایان پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

روز جهانی قدس آخرین روز جمعه در ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha