۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85082325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریاد آزادی قدس در گناوه طنین‌انداز شد  

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85082325
فریاد آزادی قدس در گناوه طنین‌انداز شد  

گناوه – ایرنا – همزمان با سراسر کشور روز جهانی قدس روز انزجار از رژیم  کودک‌کش و جعلی صهیونیست با حضور گسترده و پرشور مردم گناوه واقع در کرانه خلیج فارس گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز قدس، روز حیات اسلام، تجلی باشکوه همدلی و همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین قهرمان و عرصه زیبا و باشکوهی از وحدت، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان، روزی که خروش یکپارچه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، لرزه بر پیکره صهیونیسم بین الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شریف را نویدی دوباره می بخشد.

این نامگذاری هوشمندانه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام خمینی(ره)، مساله فلسطین را در یادها زنده نگه داشته و همه ساله خون تازه ای را در رگ های مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت جاری می سازد.

امسال در حالی ۴۴ سال از تدبیر حکیمانه و مدبرانه رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار می‌گذرد که به فضل الهی از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت‌المقدس نزدیک‌تر هستیم.

فریاد آزادی قدس در گناوه طنین‌انداز شد  

در این روز مردمان روزه‌دار با مشت‌های گره کرده و شعارهای خود، انزجار خود را از رژیم کودک‌کشی که جنایت‌ها و ظلم‌هایش بر هیچکس پوشیده نیست، ابراز می دارند.

امروز مردم متدین و ولایتمدار بندرگناوه همگام با امت اسلامی ایران و آزادی خواهان جهان به خیابان‌ها آمدند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی زدند.

فریاد آزادی قدس در گناوه طنین‌انداز شد  

مردم ولایت‌مدار بندرگناوه با اجتماع در میدان امام خمینی (ره) این شهر راهپیمایی خود را آغاز و در صفوفی متحد و منسجم با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، فریاد مظلومیت مردم فلسطین و آزادی قدس را طنین‌انداز و به گوش جهانیان رساندند.

راهپیمایان گناوه ای پس از پیمودن خیابان‌های منتهی به مصلای جمعه در این مکان گردهم آمدند.

فریاد آزادی قدس در گناوه طنین‌انداز شد  

در تجمع راهپیمایان در مصلای جمعه سرود و شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر داده شد و در پایان قطعنامه قرائت که با تکبیر حاضران تائید شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس همچنین در شهرهای بندرریگ، بندردیلم، امام حسن و چندین روستای تابعه با حضور پرشور مردم ساحل‌نشین شمال استان بوشهر برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha