۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85082332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گفتمان مظلومیت فلسطین به نماد عزت و استقامت تبدیل شده است
حضور پرشور مردم شیعه و سنی گنبدکاووس در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲

گنبدکاووس - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: با جریانی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خلف صالح ایشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف به راه انداختند، گفتمان مظلومیت فلسطین به نماد و گفتمان عزت، استقامت، استواری و غیرت تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام روح الله رجنی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در گنبدکاووس گفت: حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم ایران اسلامی، استان گلستان و این شهرستان در راهپیمایی روز قدس، نوعی طاعت مجاهدانه است که به بهترین شکل انجام شد.

وی افزود: امروز ملت بزرگ ایران از اقوام و مذاهب اسلامی با تاسی از آنچه که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به ما یاد دادند، باحضور پرشور خود، جریان دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادی بیت المقدس را به جریان غالب در جهان تبدیل کردند.

گفتمان مظلومیت فلسطین به نماد عزت و استقامت تبدیل شده است
حجت الاسلام رجنی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس

حجت الاسلام رجنی بابیان اینکه رژیم جعلی و آدمکش اسرائیل محکوم به فناست، اضافه کرد: خداوند نابودی این رژیم (قوم یهود) را در قرآن کریم وعده داده است و انشاالله با اراده الهی و حمایت امت اسلام این امر در آینده ای نزدک محقق خواهد شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس ادامه داد: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی و خلف صالح ایشان، "غده سرطانی، جرثومه فساد، سگ هار و سگ دست آموز استکبار جهانی" نامگذاری شده است.

وی بیان داشت: امروز رژیم جعلی اسرائیل با بحران شدید داخلی مواجه است بنابراین همه تلاش مذبوحانه خود را برای بقا انجام می‌دهد اما اراده خداوند بر نابودی این رژیم و آزادی بیت المقدس است.

گفتمان مظلومیت فلسطین به نماد عزت و استقامت تبدیل شده است
راهپیمایی روز قدس در گنبدکاووس

حجت الاسلام رجنی اضافه کرد: توفان شدید ملت ایران در راهپیمایی روز قدس و سایر ملت‌های اسلامی و آزادی خواه جهان و نیز گروه‌های مقاومت فلسطینی و لبنانی، انشاالله در آینده‌ای نزدیک رژیم اسرائیل را از بین خواهد برد.

به گفته وی، خانه رژیم غاصب صهیونیستی همچون خانه عنکبوت سُست است و با اراده الهی و مجاهدین آن نابود خواهد شد.

این مقام مسوول همچنین ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک امت اسلامی در بیت المقدس روزه خود را افطار و نماز اقامه نمایند.

گفتمان مظلومیت فلسطین به نماد عزت و استقامت تبدیل شده است
حضور کودکان دهه نودی گنبدکاووس در راهپیمایی روز قدس

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

فیلم/ فریاد ترکمن‌های گلستان برای آزادی قدس از چنگال صهیونیست‌ها

فریاد اتحاد شیعه و سنی شرق گلستان برای آزادی قدس شریف

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده روزه‌داران گلستان آغاز شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha