۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85082341
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: قدس شریف زودتر از پیش‌بینی‌ها به صاحب خود بازمی‌گردد

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: قدس شریف، با بیداری ملتهای مسلمان و آزادیخواهان جهان، زودتر از پیش‌بینی‌ها به صاحب اصلی خود یعنی ملت فلسطین بازمی‌گردد. 

سید محمد رضا هاشمی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در جریان راهپیمایی روز قدس شهر سمنان، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد: جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس یادگار امام راحل برای تمام امتهای اسلامی برای دفاع از فلسطین مظلوم است.

وی بیان کرد: امروز در سراسر ایران و کشورهای اسلامی مردم علیه رژیم صهیونیستی در قالب راهپیمایی به پامی‌خیزند تا قدس شریف به صاحب اصلی آن یعنی مردم فلسطین بازگردد.

استاندار سمنان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسوولان نظام گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی بسیار زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد در حال نابودشدن است و شتاب این رژیم غاصب به سوی نابودی بیشتر شده است.

هاشمی با بیان اینکه با بیداری ملتهای مسلمان آینده مقاومت بسیار درخشان است، گفت: همبستگی کشورهای اسلامی به ویژه در حمایت از قدس بسیار ضروری و تاثیرگذار است و به همین دلیل همراهی و همسویی کشورهای مسلمان منطقه در حمایت از قدس شریف ضرورت دارد.

استاندار سمنان از مردم شریف استان برای لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و گفت: مردم مومن و روزه‌دار استان سمنان همواره در صحنه‌های مختلف حضوری شایسته داشته‌اند.

راهپیمایی روز قدس امسال در ۵٢ نقطه از شهرها و روستاهای استان سمنان با حضور شکوهمند مردم در محکومیت جنایتهای رژیم صهیونیستی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha