۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 945
کد خبر: 85082343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده ارتش: اضمحلال رژیم صهیونیستی در نقطه نهایی است+ فیلم

تبریز - ایرنا - فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: اضمحلال رژیم صهیونیستی در نقطه نهایی قرار دارد و به زودی شاهد نابودی این رژِیم اشغالگر و آزادی فلسطین خواهیم بود.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی روز جمعه در جریان راهپیمایی روز قدس در تبریز به ایرنا گفت: آذربایجان و تبریز همیشه در برابر استبداد و ظلم و ستم ایستاده است و در تاریخ معاصر هم هر جا مبارزه ای در برابر استعمار بوده حضور مردم این خطه را می بینیم .

وی اظهار کرد: مردم آذربایجان در سال های پس از پیروزی انقلاب در دفاع مقدس، دفاع از حرم و حدود و ثغور کشور همواره پیشقدم بوده اند.

***

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز هم با بیان اینکه مردم تا نابودی رژیم صهیونیستی در برابر اسرائیل غاصب ایسنتاده اند و با جان و دل از فلسطین حمایت می کنند ، گفت: اگر چه این مردم ولایتمدار مشکلاتی در زمینه معیشت دارند اما به اصل انقلاب وفادارند و امروز هم به ندای امام و رهبری پاسخ مثبت داده و در این حماسه حضور یافته اند تا به آرمان های رهبری لبیک گفته و از مردم فلسطین حمایت کنند.

***

مردم در دفاع از آرمان های فلسطین متحد هستند

استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: حضور مردم بیانگر این است که مردم همچنان در دفاع از آرمان های فلسطین متحد هستند و از رژیم صهیونیست اعلام برائت می کنند.

عابدین خرم با اشاره به اختلافات داخلی صهیونیستها و گسترش اعتراضات مردمی از این رژیم گفت: وعده نابودی رژیم اشغالگر قدس به زودی تحقق خواهد یافت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha