دادستان کرمان: راهپیمایی گسترده روز قدس موجب رهایی فلسطین از استکبار می‌شود

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: فلسطین محور وحدت اسلامی است و امید می رود در پرتو عنایت خداوند متعال و با حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس شاهد رهایی فلسطین از یوغ استکبار باشیم.

به گزارش ایرنا مهدی بخشی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس به خبرنگاران افزود: در حال حاضر شاهد تحولات عظیمی در منطقه و از نظر بین المللی هستیم.

وی اظهار داشت: جهان اسلام به حول قوه الهی در حال متحد شدن هستند و ان شاالله آزادی قدس شریف نزدیک خواهد بود.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۲ از حساسیت ویژه ای برخودار است، تصریح کرد: حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس به وحدت جهان اسلام کمک کرد و این روند آزادی قدس شریف را تسریع می کند تا در آینده نزدیک شاهد پایان ظلم بیش از ۷۰ ساله رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی ملت فلسطین از زیر یوغ استکبار باشیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان و همچنین نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان از چهارراه توحید (ارگ) به سمت مصلای امام علی (ع)، محل برگزاری آیین عبادی، سیاسی نمازجمعه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha