مردم آذربایجان غربی در حمایت از فلسطین همصدا شدند+فیلم

ارومیه - ایرنا - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مردم استان آذربایجان غربی همگام و همراه با هموطنان خود برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی همصدا شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهروندان این استان مرزی که با نام رنگین کمان اقوام و ادیان هم شناخته می‌شود روز جمعه با حضور پرشور خود در راهپیمایی با شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق فتنه گر و صهیونیست، روز جهانی قدس یوم الله یوم الله، ما در کنار رهبریم از پیروان حیدریم، تا خون در رگ ماست آمریکا دشمن ماست، انزجار خود را از استکبار و ایادی آن فریاد زدند.

مسیر راهپیمایی امروز ارومیه مرکز آذربایجان غربی (میدان ولایت) مملو از اقشار مختلف مردم بود که برای بیان پیام وحدت مسلمین و تلاش برای آزادی فلسطین یکدل شده بودند.
کودکان و نوجوانان و دانش آموزان دختر و پسر نیز امروز همپای پدران و مادران خود فریاد قدس متعلق به مسلمانان است را سردادند و در هر رنگ و لباسی با کودکان و نوجوانان فلسطینی هم پیمان شدند.

مردم آذربایجان غربی در حمایت از فلسطین همصدا شدند+فیلم

پیرزنان، پیرمردان، جانبازان جنگ تحمیلی، فرهنگیان و طلبه‌ها نیز در این راهپیمایی با همراهی خانواده و همکاران خود حضور پررنگی داشتند تا مثل همیشه اعلام کنند در مقابل غارت گران ایستاده‌اند.

در مسیر راهپیمایی، دانش آموزان و کودکان با حضور در جایگاهی که برای اجرای برنامه در نظر گرفته شده بود اقدام به همخوانی سرود سلام فرمانده کردند که با فیلمبرداری خانواده‌ها با گوشی تلفن همراه بود.
آنش زدن آدمک های ترامپ و سران اسراییل از دیگر برنامه‌های مراسم روز جهانی قدس امسال در ارومیه بود.
این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای ارومیه با سخنرانی آیت‌الله دیرباز و قرائت قطعنامه پایانی به اتمام رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha