۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85082455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم پاکدشت با تشییع پیکر شهید گمنام راهپیمایی روز قدس را برگزار کردند+ فیلم

پاکدشت - ایرنا - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم خداجو و روزه‌دار پاکدشت درحالی راهپیمایی روز جهانی قدس را برگزار کردند که پیکر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس زینت بخش این مراسم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت، در آخرین جمعه ازماه مبارک رمضان که با تدبیر امام راحل با عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده در اجتماعی باشکوه ، صحنه‌های پرشوری از حماسه حضور در دفاع از مردم مظلوم فلسطین را خلق کردند و با مشت‌های گره کرده، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

راهپیمایان درحالی که در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین حمایت از قدس، قدس را آزاد می‌کنیم و به زودی در قدس نماز جماعت می‌خوانیم، با عبور از خیابان‌های شهر شعار مرگ بر استکبار سر داده و اسرائیل را دشمن شماره یک جهان اسلام معرفی کردند.

شهروندان پاکدشتی که در شب‌های اخیر و لیالی قدر میزبان پیکر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بودند، به پاس قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی شهدا، پیکر این شهید سرافراز را بر دستان خود گرفته و در مراسمی با شکوه با فرزند خود وداع کردند.

راهپیمایان به حرمت خون شهدا قسم یاد کردند که با تمام توان از راه و آرمان شهدا حراست کرده و هر جا مظلومی به یاری نیاز داشت، در دفاع از آنان پیشتاز باشند.

حضور نسل‌های مختلف جامعه، پیر و جوان، زن و مرد در راهپیمایی روز جهانی قدس ثابت کرد که آرمان فلسطین به نسل و یا گروه خاص محدود نمی‌شود بلکه قدس تبلور عظمت ملت‌های مسلمان و نمادی از استقامت، ایستادگی و پایداری حق علیه باطل است و باید از آن حمایت شود.

مردم شهرهای پاکدشت، شریف‌آباد و فرون‌آباد با حرکت در مسیرهای از پیش تعیین شده، خود را به مصلاهای نماز جمعه رساندند و از درگاه خداوند متعال خواستند تا با نابودی رژیم جعلی اسرائیل، یک روز نماز جماعت را در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمین جهان اقامه کنند.

در پایان این مراسم، راهپیمایان با قرائت بیانیه‌ای، خواستار اتحاد بیش از پیش مسلمانان جهان و تشکیل صف واحد جهت نابودی رژیم اشغالگر قدس شدند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha