۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85082456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جبهه استکبار محکوم به شکست است

ساری- ایرنا- رییس بازرسی نیروهای مسلح گفت که جبهه استکبار محکوم به شکست است و چیزی به جزء ذلت و نابودی در انتظار آنان نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ساری افزود: لازمه مقابله با توطئه های سازمان یافته دشمنان، تبعیت از رهبری و داشتن بصیرت سیاسی است.

وی اظهار داشت: وجود رهبر معظم انقلاب بالاترین نعمت خداوند متعال به ملت شریف ایران اسلامی است که در سایه درایت این رهبر فرزانه به رستگاری و سعادت رسیدند.

رییس بازرسی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول عمر با برکت انقلاب با حضور در عرصه های مختلف ثابت کردند که همچنان پشتیبان قوی برای نظام اسلامی هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور جاری کشور را نخواهد داد.

سردار سرتیپ پاسدار اسدی بیان کرد: کنار آمدن با آمریکا این شیطان بزرگ چیزی جز ذلت و خواری را برای ما به ارمغان ندارد.

وی گفت: در طول عمر با برکت انقلاب، دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکردند اما مردم با تبعیت از رهبری و بینش باز سیاسی، تمام توطئه های آنان را با شکست مواجه کردند.

رییس بازرسی نیروهای مسلح، بزرگترین دشمن امت اسلامی را رژیم غاصب اسرائیل دانست و افزود: چهره خبیث رژیم صهیونیستی روز به روز در افکار عمومی آشکار تر می شود.

سردار سرتیپ پاسدار اسدی گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند.

وی افزود: تنها در زیر سایه ولایت فقیه می توان کشوری قدرتمند داشت و مردم ایران اسلامی امروز، با شرکت در راهپیمایی روزقدس این مهم را به اثبات رساندند.

این سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنزل روز به روز قدرت استکبار جهانی و قدرت نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور ولی فقیه در راس انقلاب است.

جبهه استکبار محکوم به شکست است

سردار سرتیپ پاسدار اسدی افزود: همچنین انقلاب اسلامی توانسته با اتکا به ولی فقیه هم اکنون قدرت استکبار جهانی را تنزل داده و این روند همچنان ادامه دارد.

رییس بازرسی نیروهای مسلح یادآور شد: در چند ماه گذشته رسانه های معاند تلاش زیادی کردند که مردم را از نظام و انقلاب مایوس کنند، غافل از اینکه در مکتب سیدالشهدا، یاس و ناامیدی جایی ندارد.

وی گفت: شرکت حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس باردیگر به تمام دشمنان ثابت کرد که امت اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه هستند

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار، متدین و روزه‌دار دیار علویان در آخرین جمعه ماه مباک رمضان با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌ای بی بدیل در تاریخ پرفروغ نظام اسلامی ثبت و ضبط کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مردم مومن و همیشه در صحنه دیار علویان در استان مازندران از مسیرهای ۶۰ گانه به سمت محل مصلی نمازجمعه و تجمع راهپیمایان برگزار شد.

مردم مردم ساری هم در خیابان‌ها با فریاد «هیهات منا الذله» بار دیگر همبستگی خود را با مردم ستم‌دیده فلسطین اعلام کردند و در پایان این مراسم سردار محمد جعفر اسدی رییس بازرسی نیروهای مسلح سخنرانی خواهد کرد.

گزارش خبرنگاران ایرنا در سراسر استان حاکی از آن است که مردم مازندران با مشت‌های گره کرده خود و فریادهای «مرگ بر اسرائیل» ‌ و «مرگ بر آمریکا»، «ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» خشم و انزجار خود را از جنایت‌های سران صهیونیست و اقدام های نژادپرستانه آن ها در قبال مردم فلسطین اعلام کردند.

جبهه استکبار محکوم به شکست است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha