راهپیمایی روز قدس به نابودی رژیم کودک‌ کش صهیونیست خواهد انجامید

قم - ایرنا - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حماس حضور مردم باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس،‌ گفت: امیدواریم این حرکت عظیمی که مردم بصیر ما در آن شرکت کردند و در طول سالیان آن را زنده نگاه داشتند به حرکتی برای نابودی اسرائیل از جهان اسلام تبدیل و این غده سرطانی و رژیم کودک کش محو شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز قدس در شهر مقدس قم و گفت وگو با خبرنگاران، افزود: روشنگری امام راحل بود که امروز را روز قدس اعلام کردند، این راهپیمایی امروز به یک حرکت عظیم در جهان اسلام تبدیل شده‌است،‌ ملت‌های مسلمان باید روز قدس را زنده نگه دارند،‌ قدس مساله اول جهان اسلام است، در این سالیان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر زنده نگه داشتن روز قدس تاکید داشته‌اند.

راهپیمایی روز قدس به نابودی رژیم کودک‌ کش صهیونیست خواهد انجامید

مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی، شعاری برخاسته از تکلیف دینی است

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس در قم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم مسلمان و روزه دار در ایران و غیرایران بر اساس یک وظیفه شرعی، انسانی و اجتماعی، روز قدس را که از یادگارهای امام بزرگوار و مورد تاکید رهبری معظم انقلاب است، با حضور پر شکوه خود گرامی می دارند .

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی اضافه کرد: دلیل آن هم روشن است، امروز بزرگترین دشمن اسلام اسرائیل است، اسرائیل به دنبال هدم و نابودی اسلام است. بر این اساس مقابله با این رژیم غاصب در انقلاب ما یک شعار سیاسی محض نیست، بلکه شعاری برخاسته از تکلیف دینی است و مردم متدین و انقلابی هم به تکلیف دینی شان عمل می کنند. لذا هر سال حضورشان باشکوه تر، قوی تر و مصمم تر است .

وی گفت: امروز بحمدالله به خوبی مشاهده می کنیم هسته مقاومت در دنیا روزبه روز قوی تر می شود و امیدواریم به زودی شاهد از بین رفتن این دولت جنایتکار کودک کش که آرزوی همه مسلمان است، باشیم.

راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه شهر مقدس قم همگام و همصدا با آحاد ملت انقلابی ایران، به مناسبت روز جهانی قدس از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مصلای قدس این شهر برگزار شد.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha